خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم از برگزاری حدود 488 نشست بصیرتی و روشنگری در مساجد محدوده ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۸۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

برگزاری 488 نشست بصیرتی و روشنگری در مساجد محدوده ناحیه امام حسین(ع)

سید حسین حسینی نوده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم با تبریک حماسه حضور بیش از 42 میلیون نفری مردم پای صندوق های رای اظهار داشت: جهت ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم و بصیرت افزایی جامعه و حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، این ناحیه با همکاری پایگاههای بسیج و مساجد اقدام به برگزاری نشست های بصیرتی با حضور کارشناسان برتر استانی و کشوری نمود که با استقبال گسترده مردم و بسیجیان نیز روبرو شد.

معاون روابط عمومی ناحیه با اشاره به اینکه مردم و آحاد جامعه باید نسبت به تهدیدهای دشمن آگاه باشند و این میسر نیست مگر با برگزاری جلسات روشنگری، افزود: حربه دشمن نیز در بحث انتخابات حضور کمرنگ مردم بود که بحمدالله انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور حداکثری و چشمگیر مردم روبرو شد و این حربه و توطئه دشمنان نیز خنثی و امید آنان نیز ناامید گردید.

حسینی نوده اظهار داشت: حضور پررنگ و تاثیرگذار مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جموری باعث تقویت و استحکام بیشتر نظام جمهوری اسلام گردید و این نشان ازمردم سالاری دینی در کشوری اسلامی است که در دنیا مثل آن نیز وجود ندارد حتی کشورهایی که دم از دمکراسی می زنند نیز به این صورت انتخابات آزاد ندارند.

وی درپایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث انتخابات تاکید کرد: مطالبه هایی مردم و مقام معظم رهبری از دولت جدید دارند و امید آنست در سالی که مزین به "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" است دولت نیز در عمل کارکرد مناسب و درخور شانی داشته و در همه عرصه ها از جمله در روابط و سیاست خارجی نیز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش حفظ شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها