مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
سردار محمدی گفت: تلاش دشمن در جهت ایجاد بحران داخلی در کشورمان است و از طرفی دیگر، سپاه و بسیج در کنترل و مهار بحرانهای داخلی و ایجاد امنیت، نقش موثری ایفا نموده اند.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
سردار علی پاشا محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش سپاه و بسیج در ایجاد امنیت در کشور اظهار داشت: یکی دیگر از انواع چالشهایی که نظام جمهوری اسلامی ایران با آن روبرو بوده و خواهد بود، تلاش ‏دشمن در ایجاد بحران داخلی است؛ به طوری که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون حوادث ‏مهم و اتفاقات داخلی گسترده ای به وقوع پیوسته است و این سپاه و بسیج بودند که به عنوان بازوهای توانمند انقلاب اسلامی، در مقابل ناآرامی ها ایستادند و امنیت را برقرار نمودند.
 
وی با بیان اینکه نقش سپاه و بسیج در کنترل و مهار بحرانهای داخلی بسیار وسیع و گسترده است، تاکید کرد:حضور موفق سپاه در ‏کردستان و اعاده امنیت پایدار در این منطقه حساس و استمرار این نقش تا به امروز، کنترل ناامنی در ‏سیستان و بلوچستان و برقراری امنیت در جهت ایجاد توسعه پایدار و محرومیت زدایی در این بخش ‏وسیع از کشور، نقش منحصر به فرد سپاه در حفاظت از شخصیتهای ‏انقلاب و سرکوب گروهکهای محارب، خنثی سازی توطئه های هواپیما ربایی، حفاظت از اماکن حساس ‏انقلاب و حفاظت از استوانه و رکن متین انقلاب یعنی رهبری و ولایت امر مسلمین و... نشان دهنده ‏سهم این نهاد در بهبود امنیت داخلی جامعه اسلامی ایران می است.
 
سردار محمدی در پایان گفت: نقش موثر سپاه و بسیج برای ایجاد امنیت در داخل کشور باعث شده است که بیگانگان نسبت به این نهادهای انقلابی و موثر، احساس کینه کنند.
ارسال نظرات