خبرهای داغ:
فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهید نیاوند سپاه ناحیه ملایر خبر داد
فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهید نیاوند سپاه ناحیه ملایر گفت: با توزیع حدود ۱۸هزار پاکت ویژه در بین دانش آموزان پسر شهر ملایر و بخش مرکزی، ۸ میلیون تومان کمک نقدی به جبهه مقاومت جمع‌آوری شده است که این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۱۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: با توجه به فداکاری و رشادت‌های مدافعان حرم پاکت‌هایی مخصوص با تصاویر شهدای مدافع حرم برای جمع‌آوری هدایای دانش آموزان به جبهه مقاومت طراحی شده است.

وی افزود: علاوه بر تصاویر شهدای مدافع حرم، در قسمتی از این پاکت‌ها به وصیتنامه شهدا و سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مدافعان حرم در راستای آشنایی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان با رزمندگان اشاره شده است.

فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهید نیاوند سپاه ناحیه ملایرعنوان کرد: هدف از این اقدام آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت بوده است.

وی ادامه داد: در این پاکت ها قسمتی نیز با عنوان دلنوشته به مدافع حرم وجود دارد که دانش‌آموزان می‌توانند نامه‌ای به رزمندگان و مدافعان حرم را بنویسند.

*جمع‌آوری بیش از ۱۰هزار دلنوشته دانش‌آموزان ملایری به مدافعان حرم

فارسی با اشاره به دریافت بیش از ۱۰هزار دلنوشته از دانش‌آموزان گفت: دلنوشته‌های دانش‌آموزان را برای مدافعان حرم ارسال خواهیم کرد و از برترین دلنوشته‌ها نیز تقدیر خواهد شد.

وی افزود: با توزیع حدود ۱۸هزار پاکت در بین دانش آموزان پسر شهر ملایر و بخش مرکزی، ۸ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده است که این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهید نیاوند سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: این حرکت در حوزه خواهران و جوکار نیز اتفاق افتاده که با وجود این حوزه ها حدود ۲۰میلیون تومان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه این طرح مختص شهرستان ملایر بود، یادآور شد: در بحث فرهنگی نیز توانستیم با توجه به حضور راویان و مدافعان حرم در میان دانش آموزان، آنها را با این فرهنگ آشنا کنیم که دستاوردهای خوبی را داشته ایم که دلنوشته‌ها حاکی از آن است که این فرهنگ در بین نوجوانان نهادینه شده است.

فارسی با بیان اینکه اجرای این طرح از ۱۵ اسفند ماه 95 آغاز شده است، گفت: حدود ۴ میلیون تومان برای چاپ و طراحی این پاکت‌ها هزینه شده که با همت خیرینی انجام شد و کار بسیار خالصانه و بسیجی وار صورت گرفت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات