معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از همکاری سازمان‌ها و نهادهای کشوری، لشکری و مردم‌نهاد در به صدا درآوردن مارش و زنگ پیروزی و مقاومت در روز سوم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۳۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ «سید مجید هاشمی دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  از همکاری نهادها، سازمان‌ها، موسسات، اداره‌ها و کارخانجات در به صدا درآوردن مارش پیروزی در سوم خرداد خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که از سه سال گذشته در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و در سوم خرداد انجام می‌شود، نواختن مارش پیروزی است.

وی افزود: بنا شد تا سوم خرداد را همچون روز 22 بهمن به عنوان نقطه عطف پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گرامی بداریم. مقرر شد در ساعت 11 صبح روز سوم خرداد و در ساعت آزادسازی خرمشهر مارش و زنگ پیروزی و مقاومت به صدا درآید.

هاشمی دانا با اشاره به پخش زنگ پیروزی به صورت سراسری در صدا و سیما گفت: در هماهنگی صورت گرفته با سازمان صدا و سیما تصمیم بر این شد راس ساعت 11 همه برنامه‌ها قطع شده و مارش پیروزی عملیات «الی بیت المقدس» از شبکه‌ها پخش شود.

وی در ادامه افزود: با دیگر سازمان‌ها، نهادها و موسسات هماهنگ شد تا بوق قطارها و کشتی‌ها به صدا درآید و صدای زنگ در کارخانجات، مساجد، اداره‌ها، کلیساها پخش شود و کل کشور در این روز بانگ مقاومت و پیروزی را بنوازند.

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: همچنین در صحبت با وزارت خارجه خواسته شد تا در وزارتخانه‌ها و رایزنی‌های فرهنگی خارج از کشور زنگ پیروزی و مقاومت به صدا درآید.

ارسال نظرات