خبرهای داغ:

ارایه آموزش‌ های كارآفرينی توسط سازمان بسيج سازندگی

مدير فرهنگی سازمان بسيج سازندگی استان كرمانشاه به ارایه آموزش‌های كارآفرينی به بيش از چهار هزار نفر در استان در كارگاه‌های حمايتی این سازمان اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش از 16 میلیارد تومان تسهیلاتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی به افراد متقاضی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۵۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

فرزاد آقابابایی  در مصاحبه با خبرنگارخبرگزاری از کرمانشاه با اشاره به حمایت‌های بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال، اظهار داشت: سال گذشته بیش از 16 میلیارد تومان تسهیلاتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی به افراد متقاضی پرداخت شده تا با ایجاد اشتغال مستقیم و غیر‌مستقیم در راستای رفع معضل بیکاری استان گام مهمی از سوی این سازمان برداشته شود.

 

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکار‌ی با دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه در راستای ارایه آموزش‌های لازم به کارآفرینان، گفت: سال گذشته به بیش از چهار هزار نفر در استان در کارگاه‌های حمایتی سازمان بسیج سازندگی، آموزش‌های کارآفرینی از جمله ماهی‌های خوارکی، تهیه صنایع‌دستی، عرقیات، سبزی‌های خشک، پرورش زنبورعسل، قارچ، بلدرچین و‌... ارایه شده است.

 

وی با اشاره به اشتغالزایی رایگان در دهکده اقتصاد مقاومتی در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: دهکده اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه یکی از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی استان کرمانشاه است که غرفه‌ها و فضا‌های موجود در این دهکده به‌صورت رایگان در اختیار افراد جویای کار قرار می‌گیرد.

 

آقابابایی به فعالیت واحدهای پرورشی قارچ، گیاهان دارویی‌، زنبورعسل، شترمرغ، بزغاله، ماهیان زینتی، ماهی، بلدرچین و... در این دهکده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 40 نفر در 14 واحد اشتغالزایی این دهکده مشغول فعالیت هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار