یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

فروپاشی خانواده ها؛ هدف اصلی شبکه های ماهواره ای

مسئول بسیج اساتید گلستان گفت: شبکه های ماهواره ای سعی می کنند تعاریف متفاوتی از خانواده اما به صورت جذاب ارائه دهند تا به هدف شوم خود که همان نابودی خانواده ها در ایران است برسند.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

علی اصغر نصرالله نژاد مسئول بسیج اساتید گلستان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاثیر ماهواره بر افزایش معضلات اجتماعی بویژه طلاق در کشور اظهار داشت: ماهواره در بسیاری از خانواده های ایرانی فراگیر شده و افراد هم بدون آگاهی از معایب و خطرات آن از این ابزار استفاده می کنند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل اینکه انتقال پیام در ماهواره یکطرفه است افراد به راحتی موضوعات مطرح شده در آن را که بر اساس گفتمان غربی نیز می باشد به راحتی می پذیرند و بعد از گذشت مدت زمانی تحت تاثیر القاءات این برنامه ها قرار گرفته و رفتار می کنند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که افراد به شدت تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای قرار می گیرند طرز بلاس پوشیدن و رفتار در جامعه است و در عین حال هیچ کار فرهنگی تاثیرگذاری برای افزایش اعتقادات مردم و جلوگیری از این رفتارها انجام نمی شود.

نصرالله نژاد با اشاره به تبعات اجتماعی تماشای شبکه های ماهواره ای بیان کرد: بدحجابی و افزایش طلاق در کشور از جمله آثار منفی ماهواره است چراکه مهم ترین هدف گردانندگان شبکه های ماهواره ای تضعیف کارکرد خانواده و فروپاشی آن است. این شبکه ها سعی می کنند تعاریف متفاوتی از خانواده اما به صورت جذاب و هنری ارائه دهند تا به هدف شوم خود که همان نابودی خانواده ها در ایران است برسند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار