مهدی رحیمی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بسیج علمی لرستان از طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای که بهره‌بردار معتبر ملی یا استانی داشته باشد تا سقف 20 میلیون تومان حمایت مالی می‌کند.

وی بابیان اینکه طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای به طرح‌هایی اطلاق می‌شود که لزوماً نیاز محور بوده و پس از اجرا قابلیت ارائه به بهره‌بردار معتبر را داشته باشد، افزود: مخترعان و مبتکران می‌توانند با مراجعه به سایت بسیج علمی لرستان یا سایت مرکز حمایت به آدرس www.hemayat.zmpr.ir فرم‌های مربوطه را دانلود و برای ارزیابی به سازمان ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان در رابطه با اهداف عمده این طرح، بیان کرد: رفع نیازهای اولویت‌دار کشور در حوزه‌های دفاعی و غیر دفاعی، حمایت مادی از مبتکران طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای و به‌کارگیری ظرفیت مبتکران در راستای رفع نیازهای اولویت‌دار ازجمله اهداف این طرح هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت طرح‌های حمایتی، مبتکران می‌توانند در اسرع وقت، نسبت به اخذ اعلام نیاز از سازمان‌های بهره‌بردار و ارسال طرح در قالب فرم‌های مربوطه، اقدام کنند.

انتهای پیام/ش