خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: تصرف خرمشهر با همه توان نظامی دشمن مقدور نبود، مسئله ای که این توان را برای دشمن ما فراهم آورد تشتت آرا بود، رزمندگان ما 40 روز مردانه ایستادگی کردند ولی این تزویر بود که کمر مقاوت را شکت.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۴۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قرزوین به مناسبت سالروز فتح خرمشهر ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در میدان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد:امروز به خاطر سرفرازی ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری قدردان شهدای عزیزمان هستیم.

وی ادامه داد: وظیفه همه ما است که به یاد خانواده های شهدا باشیم چرا که امروز هر چه داریم از امنیت سراسری تا پشرفت های روز افزون به برکت گذشت همین خانواده ها است.

شاهرخی اذعان کرد: فتح خرمشهر در دوره تاریخی پس از انقلاب برای ما دو پیام دارد که باید همواره با دقت به آنتوجه داشته باشیم؛ باید دریابیم که هرجای تاریخ نفاق بر ما سایه افکند و هر کجا که از اهداف و آرمانهای انقلاب دور شدیم ضربه دیدیم.

این مسئول متذکر شد: تصرف خرمشهر با همه توان نظامی دشمن مقدور نبود، مسئله ای که این توان را برای دشمن ما فراهم آورد تشتت آرا بود، رزمندگان ما 40 روز مردانه ایستادگی کردند ولی این تزویر بود که کمر مقاوت را شکت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: در برابر این مسئله زمانی که ما توانستیم متحد شویم و همه تحت فرمان ولی قرار گرفتیم و وحدت حول محور امام راحل شکل گرفت فتح خرمشهر رقم خورد، خونین شهر بار دیگر خرمشهر گردید.

سردار شاهرخی یادآور شد: به همین دلیل است که رهبر معظم ما همواره فرموده اند مواظب نفاق باشید که بدترین فتنه ها است، حال کلید رویارویی با این مسئله چیست؟ همان طور که رهبر تاکید کرده اند تنها با بصیرت می توان در برابر نفاق ایستاد لذا بصیرت افزایی امری بسیار مهم و کلیدی است.

وی توضیح داد: نفاق در هر زمانی شکل و لباس خود را دارد، شناسایی آن و مقابله امری ارزشمند است که تنها از ایمان قوی بر می آید، نفاق در تاریکیو نیرنگ به زندگی خود ادامه می دهد و نباید این امکان را برایش فراهم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در خاتمه اذعان کرد: بصیرت به مانند منبع نوزری است که بر چهره نفاق تابیده می شود لذا با بصیرت است که می توان این ضربه مهم که همواره در کمین ما است را مهار نمود.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها