خبرهای داغ:
به مناسبت 3 خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، دکتر نائینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)با خانواده یکی از همکاران شاهد و ایثارگر دانشگاه دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۵۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر سید ابوالحسن نائینی، رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)به همراه دکتر زندیه، مشاور رئیس در امور ایثارگران؛ دکتر بیات، معاون امور بین الملل دانشگاه؛ دکتر زینب داودی، مدیر کل اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه؛ مهندس سنماری، معاون عمرانی دانشگاه؛ کاظم زاده، مدیر حراست دانشگاه؛ حمید ساوه، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه؛ لنکرانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و همکاران اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه با خانواده شهید بزرگوار هادی اعتقادی دیدار کردند.

در این دیدار دکتر نائینی ضمن گرامیداشت روز 3 خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر بیان داشت: خدا را شاکریم که در این ایام به دیدن این خانواده بزرگوار شهید آمده ایم. این دیدارها به ما انرژی و نیرو می دهد. خانواده های شهدا نعمتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران هستند.

دکتر داودی هم ضمن عرض تبریک این ایام، از حضور مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید در این دیدار قدردانی کرد.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از طرف رئیس دانشگاه جناب آقای دکتر نائینی به پاس قدردانی به همسر شهید بزرگوار اعتقادی اهداء شد.

گفتنی است شهید بزرگوار در سال 66 در منطقه پاسگاه زید بر اثر گازهای شیمیایی مجروح گردید و پس از 22 سال تحمل سختی ها در سال 88 به فیض شهادت نائل آمد.

مسئولان دانشگاهی و اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه برای این خانواده معظم شهید آرزوی سربلندی، سلامتی و موفقیت داشته و خواستار دعای خیر ایشان برای سربلندی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها