خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مهم‌ترین عبرت و درس از عملیات آزادسازی خرمشهر را اطاعت از ولایت و امامت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به فرموده امام راحل که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر را رزمندگان اسلام طراحی کردند اما آن چیزی که بعد از گذشت ۲ سال خونین شهر را تبدیل به خرمشهر کرد لطف و عنایت خاص خداوند متعال بود که زمینه پیروزی را فراهم کرد.

وی با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان اسلام درآزادسازی خرمشهر با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس از ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ به مدت ۲۴ روز شروع شد، عنوان کرد: این عملیات در سه مرحله انجام شد که در نهایت منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به غنیمت‌های به دست آمده طی عملیات بیت المقدس اشاره و بیان کرد: در این عملیات ادوات جنگی رژیم بعثی عراق در اختیار رزمندگان ما قرار گرفت و علاوه بر این ۲۰هزار نیروی صدام کشته و ۱۵ الی ۱۶ هزار نیرو اسیر گرفتیم.

وی مهم‌ترین عبرت از عملیات آزادسازی خرمشهر را اطاعت از ولایت و امامت دانست و تاکید کرد: حفظ روحیه ایثار و فداکاری و ابتکار و خلاقیت و نوآوری و تلاش برای حل مشکلات مردم از دیگر عبرت‌ها و درس‌هایی است که می توانیم از حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر بگیریم.

سردار ابوحمزه با اشاره به نامگذاری سال با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» از سوی امام خامنه ای تاکید کرد: باید اشتغال و تولید محور کار مسئولین قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: باید مسئولان در دولت، مجلس، دستگاه قضا و سایر دستگاه‌ها با همان روحیه‌ای که رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس به پیروزی رسیدند تلاش کنند تا تمام مشکلات اقتصادی، اشتغال، رکود، تورم، معیشت و ازدواج را حل کنند و راهی جز این ندارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: همان گونه که روحیه ایثار و فداکاری و ابتکار رزمندگان مشکلات دفاع و جنگ را حل کرد به طور قطع مشکلات اقتصادی کشور را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات