فرمانده سپاه قدس گیلان:

آزاد سازی خرمشهر فتح الفتوحی جاویدان برای ایران است

کد خبر: ۸۸۶۳۶۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت:فتح خرمشهر در حالی بود که کارشناسان خارجی و طراحان جنگی فتح آن را غیر ممکن می دانستند ولی این فتح الفتوح برای ایران حماسه ای جاویدان شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان،سردار محمد عبدالله پور در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان که بمناسبت سوم خرداد و به میزبانی سپاه قدس گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سوم خرداد اظهار کرد:آزاد سازی خرمشهر تجلی اراده رزمندگان است.

وی با بیان اینکه 35 سال از آزاد سازی خرمشهر می گذرد،گفت:رزمندگان با کار اعجاز گونه ای توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در عملیات آزادسازی خرمشهر بیش از 5 هزار کیلومتر از خاک این کشور آزاد شد،اضافه کرد:رزمندگان در گرمای دشت خوزستان بیش از 24 روز به مقابله پرداختند.

سردار عبدالله پور ادامه داد:در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، بیش از شش هزار شهید دادیم که از این تعداد، 262 شهید به استان گیلان تعلق داشت.

وی تصریح کرد:فتح خرمشهر در حالی بود که کارشناسان خارجی و طراحان جنگی فتح آن را غیر ممکن می دانستند ولی این فتح الفتوح برای ایران حماسه ای جاویدان شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اظهارات مستشاران فرانسوی که می گفتند با این موانع خرمشهر به هیچ وجه سقوط نمی کند،گفت:صدام میگفت اگر ایرانی ها خرمشهر را گرفتند من کلید بصره را به آن ها اهدا خواهم کرد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه نیروهای مسلح با ایمان به خدا و اراده آهنین امروز امنیتی برای کشور فراهم کرده اند،گفت:دشمنان جرات تعرض به کشور را ندارند.

وی با اشاره به قدرت رزمندگان در حماسه فتح خرمشهر،افزود:رزمندگان ما در حماسه فتح خرمشهر کاری کردند که تمام قدرت هاي منطقه و جهان تسلیم اراده آنان شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز دشمن از طریق ترفندهای دیگری بدنبال از بین بردن انقلاب است،گفت:دشمن بدنبال از بین بردن ریشه های ایمانی و اعتقادی است.

وی با تاکید بر اینکه پیروی از ولایت اساسی ترین تکلیف آحاد جامعه ماست،خاطرنشان کرد:اسلام تمام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار