به همت کیمته دیدار از خانواده شهدا؛

دیدار با 2 خانواده شهید در منطقه گرمدره

صبح روز سه شنبه توسط کمیته دیدار که متشکل از حوزه های بسیج خواهر و برادر،امام جمعه،کلانتری گرمدره، پادگان قائم گرمدره ومسئول عتبات با دو خانواده شهید بنام های "عباس کوهی" و"رضا سلطانی" دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  صبح  روز سه شنبه توسط کمیته دیدار که متشکل از حوزه های بسیج خواهر و برادر،امام جمعه،کلانتری گرمدره، پادگان قائم گرمدره ومسئول عتبات با دو خانواده شهید بنام های "عباس کوهی" و"رضا سلطانی" دیدار کردند.

دیدار با  2 خانواده شهید در منطقه گرمدره

شهید "عباس کوهی" تنها در زمانی که 19سال سن داشت در عملیات کربلای یک در منطقه مهران از ناحیه دو پا مورد اصابت تیر مستقیم دشمن قرار می گیرد و به درجه رفیع جانبازی نائل می گردد.

اما دست از تلاش جهادی خود برنداشته تا جاییکه حتی وقتی با اصرار دوستان و نزدیکانش از حضور مجدد وی در جبهه جلوگیری می شود با ناراحتی به ایشان می گوید" میخواهم پاسداری باشم که امام خمینی ره بدان افتخار کند".

او پیش بینی شهادتش را در وصیت نامه اش نموده بود و به آرزویش رسید، نوشته سنگ مزار او جمله ای از وصیتش بود.

شهید سلطانی نیز در سحرگاه روز 21 اردیبهشت سال70 در حین ماموریت در تهران در سن 25 سالگی،پس از چند سال دوری از هم قطارانش به خیل شهدا پیوست.

گفتن یاست، کمیته دیدار با حضور امام جماعت پادگان قائم  وکلانتری 34وحوزه 127اقای بهیم و128ویژه خواهران وعتبات اقای رمضانی واقای معظمی انجام شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها