خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فتح خرمشهر نه یک حادثه که یک جریان است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جنگ ما به خاطر قدرت و یا خون ریزی نبود، ما می جنگیدیم چرا که باید از کیان اسلام و سرزمین اسلامی دفاع می کردیم، این باور قلبی همه رزمندگان ما بود.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۸۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدین مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آزادسازی خرمشهر اطهار کرد: سالروز این هماسه را باید به همه عزیزان ارتشری، سپاهی و بسیجی و همه در هر قشری تبریک گفت چرا که در این واقعه همه با تمام توان حضور داشتند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که تمام ظلم ها در ایام جنگ توسط نیروی بعث عراق بر ما روا داشته شد، مردم عراق برادران ما بوده و هستند وحتی گاهی در ایام جنگ شانه به شانه ما بودند، مادر دوران جنگ با ارتش بعث و با قدرت های استعماری پشتیبان آنها می جنگیدیم

امام جمعه قزوین ابراز کرد: زمانی که خرمشهر به تصرف نیروهای بعث در آمد به قدرتی قوا و استحکامات دشمن قوی بود که صدام در سخنرانی خود گفت اگر ایران موفق شود بار دیگر خرمشهر را بازپس گیرد ما کلیید بصره را هم به آنها اهدا خواهیم نمود!

امام جمعه قزوین اذعان کرد: این حرف علاوه بر در بر داشتن غرور صدام از این تصرف نشان میداد که تا چه میزان از توان خود مطمئن هستند و همچنین تحلیلگران نظامی آن زمان هم این سخنان را تایید می کردند، آزادسازی خرمشهر به واسطه  شرایط ویژه جغرافیایی این خطه کاری تاقت فرساو با تمام قوا را می طلبید ، به همین خاطر امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با بیان خلاطره از میزان تلاش و ایمان رزمندگان اسلام یادآور شد: جنگ ما به خاطر قدرت و یا خون ریزی نبود، ما می جنگیدیم چرا که باید از کیان اسلام و سرزمین اسلامی دفاع می کردیم، این باور قلبی همه رزمندگان ما بود.

 فتح خرمشهر جریانی ادامه دار تا ظهور منجی بشریت است

امام جمعه قزوین در ادامه سخنان خود ابراز کرد: خرمشهر تناه یک واقعه و حادثه نیست، یک جریان است، همان طور که کربلا نه یک واقعه که یک جریان بزرگ بود و به واقعه خرمشهر هم ادامه همان جریان است.

وی تصریح کرد: ثمره امتداد عاشورا برپایی نظام اسلامی در ایران عزیز ما است و ادامه آن ظهور منجی عالم بشریت و برپایی عدل در سراسر جهان خواهد بودآ این جریان از غدیر وجود داشته است و با وجود همه سختی ها به امید خدا ادامه دارد.

عابدینی توضیح داد: باید توجه داشت که جریان نفاق و صداقت همواره در برابر هم قرار می گیرند و به همین خاطر رهبر انقلاب می فرمایند که خرمشهر ها در پیش است، به خواست خداوند و با یاری او نفاق همواره سسرکوب می گردد و ادامه راه آن به جهنم می انجامد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: جریان خرمشهر ادامه راه ایمان، ادامه پیروزی ایمان بر کفر با یاری و خواست خداوند است، اراده خدا است که در آینده دین حق فراگیر شود، این مسئله خطی است که از حضرت آدم شروع شده است، حضرت موسی و ابراهیم و خاتم الانبیا<(ص) آن را ادامه داده اند، غدیر و کربلا و فتح خرمشهر هم در این نسیر حرکت بوده است و در نهایت به منجی عالم خواهد رسید.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها