مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه: مسئولان و مدیران کشور باید بدانند اگر امنیت در کشور نباشد، امید و نشاط و اقتدارو آرامش فرهنگ وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۶۳۶۸۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار" محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات فتح خرمشهر عنوان کرد: عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ هشت دفاع مقدس بشمار می رود و از جمله عملیات های بود که کارشناسان و تحلیلگران جنگ هنوز هم در تحیر پیروزی رزمندگان ما هستند.

سردار سپهر بیان کرد: ویژگی بارز این عملیات این بود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و درس های این فتح بزرگ باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: رزمندگان ما بر اساس معیار های الهی و توکل برخدا ومقاومت توانستند پیروزی را کسب کنند.

وی، افزود: عملیات بیت المقدس و فتح خرمهشر در منطقه ای صورت گرفت کهاطراف آن آبهای کرخه و کارون قرار داشت و تنها 25 کیلومتر زمین وجود داشت که آن هم توسط عراقی ها باتلاقی شده بود.

سردار سپهراظهار کرد: ما به این باور رسیده ایم که در همه زمینه ها باید با معیار و نیات الهی پیش برویم و خرمشهر هایی را که در پیش داریم را آزاد کنیم.

سردار سپهر بیان کرد: در طول دفاع مقدس هرجا که اخلاص داشتیم به پیروزی دست پیدا کردیم و هرجا که مغرور شدیم شکست خوردیم و رمز پیروزی ما معامله با خدا و صبر و بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه برخی می گویند سایه جنگ را ما از سر ملت ایران برداشتیم اضافه کرد: چرا اقتدار نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و موشکی ما را دستمایه جمع کردن آراء و بازی های سیاسی خود می کنید و این در حالی بود که پس از پایان انتخابات نیز ما همچنان شاهد تهدید جدی دشمنان بودیم که در مقابل آن ها اقتدار و مبارزه ما هم جدی است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: چرا مسئولان دستگاه اجرایی کشور اعلام ضعف می کنند و حل مشکلات اقتصادی و داخلی کشور را وابسته به آمریکا می دانند.

وی در پایان عنوان کرد: مسئولان و مدیران کشور باید بدانند اگر امنیت در کشور نباشد، امید و نشاط و اقتدارو آرامش فرهنگ وجود نخواهد داشت.

ارسال نظرات