خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه استان، گفت: سوم خرداد با اراده رزمندگان موازنه جنگ به نفع ما تغییر یافت.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: این تغییر موازنه جنگ چنان با اراده رزمندگان اتفاق افتاد که این روز در تاریخ دفاع مقدس به عنوان نقطه عطفی به شمار می رود.

وی اظهار داشت: مجاهدت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بی نظیر است چنانکه در جنگ تحمیلی، اعجاز مقاومت اسلامی بر تارک تاریخ معاصر رقم خورد.

آیت الله شبستری با بیان اینکه جنگ تحمیلی پس از فتح خرمشهر وارد مرحله نوینی شد، خاطرنشان کرد: رزمندگان در دفاع مقدس آیات قرآن را تفسیر و ثابت کردند که
جهاد فی سبیل الله مایه عزت مسلمانان است.
امام جمعه تبریز با تاکید به اینکه مدافعان حرم راه شهدای دفاع مقدس را ادامه می دهند، یادآور شد: امنیت کنونی کشور حاصل جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت سوم خردادساعاتی پیش در میدان صبحگاه سپاه استان با حضور فرماندهان و نماینده ولی فقیه و آستاندار آذربایجان شرقی برگزار و در آن از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

ارسال نظرات