خبرهای داغ:
جانشین سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:
جانشین سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: جوانان برومند این مرز و بوم با رهبری پیامبر گونه امام راحل دشمن را در خاک خوزستان زمین گیر کردند.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۱۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

سرهنگ حسینعلی شیخ جانشین سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: دشمن به بهانه های واهی هر از چندگاهی قصد تجاوز به میهن عزیز ما را داشته است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که انقلاب ما مورد توجه جهانیان قرار گرفته بود دشمنان اسلام که خطر را احساس می کردند بر اساس برنامه ریزی های دقیق دشمان به انقلاب نوپای ما حمله کردند و پیش بینی کرده بودند که در سریعترین زمان انقلاب مارا شکست مواجهه کنند.

این مسئول اذعان کرد: جوانان برومند این مرز و بوم با رهبری پیامبر گونه امام راحل این اجازه را به دشمن ندادند و دشمن را در خاک خوزستان زمین گیر کردند و پس از چند ماه با عملیاتهای دقیق تمام نقاط استراژیک از جمله خرمشهر را آزاد کردند .

وی در ادامه بیان کرد: امام خمینی (ره) در پیامی در خصوص این پیروزی فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد . این جمله از اعتقادات ما نشات گرفته است و از خلوص رزمندگان در صحنه های نبر حق علیه باطل  ما می باشند.

شیخ تبیین کرد: زمانی که  ادوات دشمن از ما بیشتر و از همه نظر به طوری که کل کشورهای غربی شرقی پشت دشمن ما بود واز هر لحاظ نیروی انسانی تجهیزات سبک سنگین  از ما بیشتر بود ولی ارداه ملی و ایمان ما بر همه این تجهیزات برتر شد  و پیروزی با رزمندگان ما بود اینگونه بود که امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد .

سرهنگ شیخ در پایان افزود: فتح خرمشهر به جهانیان غرب و شرق ثابت کرد رزمندگان مردم این سرزمین با ایمان و تقوا و وحدت به واقعی کلمه پیروز همه میدان ها هستند همان گونه که بزرگترین اقتدار  حضور خود پای صندوق های رای را  نشان دادند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها