خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان دامغان عنوان کرد:
مدیر کمیته امداد شهرستان دامغان با بيان اينكه مساعدت‌های نقدی حامیان طرح اکرام ایتام نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته، 33 درصد رشد داشته است، گفت: یک هزار و 176حامی با عضویت درطرحاکرام، ایتام نیازمندان شهرستان را تحت تکفل خود قرار داده اند.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۳۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان، حمید کشاورزیان، مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان دامغان با اشاره به اینکه یک هزار و 176حامی با عضویت درطرحاکرام، ایتام نیازمندان شهرستان را تحت تکفل خود قرار داده و ماهیانه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به آنان اعطا می‌کنند، گفت: حامیان همواره برای رفع مشکلات ایتام تحت تکفل خود در تلاش هستند که از اقدامات خیرخواهانه آنان در جهت مرتفع ساختن نیازهای اساسی ایتام تحت پوشش قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مساعدت‌های نقدی حامیان طرح اکرام ایتام نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته، 33 درصد رشد داشته است، خاطر نشان کرد: سیر صعودی کمک‌های خیران به اقشار آسیب پذیر، نشانگر حسن اعتماد آنان به کمیته امداد است که امیدواریم در سایه این حمایت‌ها بتوانیم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند را رفع کنیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان دامغان با اعلام اینکه 147یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دامغان قرار دارند، افزود: حمایت حامیان از ایتام نیازمند موجب می‌شود تا آنان بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر به مدارج عالی تحصیلی، علمی، اجتماعی و اقتصادی دست یابند.

وی با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام طی سال گذشته، هفت میلیارد و 758 میلیون ریال به ایتام تحت تکفل خود مساعدت کرده‌اند، گفت: حامیان، پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که به طور میانگین، 860 هزار ریال به عنوان حق سرانه ماهیانه، به حساب هر یتیم واریز شده است.

حمید کشاورزیان با بیان اینکه امسال 20 حامی جدید عضو طرح اکرام شده‌اند، افزود: کمیته امداد درصدد است تا با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، علاوه بر ترویج سنت‌‌های حسنه اسلامی، فرهنگ رسیدگی به همنوعان و احساس مسئولیت نسبت به آنها را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها