سرپرست ارشاد خرم آباد:

اجرای برنامه های فرهنگی هنری ویژه گرامیداشت فتح خرمشهردرخرم آباد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد آزادسازی خرمشهر در شهرستان خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۴۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان به نقل از منار اعظم روانشاد با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، این روز را نماد رشادت، فداکاری و ایستادگی مردمان این سرزمین در برابر دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: در نظر داریم به منظور پاسداشت روز سوم خرداد که نقطه عطفی در تاریخ کشورمان محسوب می شود برنامه های فرهنگی و هنری مناسبی را با کمک هنرمندان در سطح شهر خرم آباد برای عموم مردم برگزار کنیم.

وی به اجرای نمایش خیابانی "آینه" اشاره کرد و افزود: نمایش خیابانی"آینه" به کارگردانی "پژمان باقری" یکی از ویژه برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر است که امروز سوم خرداد ساعت 18 عصر در محوطه ورودی قلعه فلک الافلاک برای عموم مردم به نمایش گذاشته می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آبادعنوان کرد: برپایی نمایشگاه عکس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و اجرای مسابقه فرهنگی نیز از جمله برنامه هایی است که فردا مصادف با سوم خرداد در ساعت 18 غروب در محوطه قلعه فلک الافلاک برای شهروندان اجرا می شود.

روانشاد تصریح کرد: به منظور آشنایی شهروندان به ویژه نسل نوجوان و جوان با رشادت های رزمندگان برنامه هایی فرهنگی-هنری نیز شامل برگزاری شب شعر، خاطره گویی، فضا سازی، محفل انس با قرآن نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر تحقق وعده الهی و پیروزی پس از هشت سال جنگ تحمیلی، نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، افزود :سوم خرداد نماد صلابت، ایستادگی، استقامت، ولایت پذیری و ظلم ستیزی ملت ایران بوده که تحقیر آمیزترین شکست برای دشمن و نشان دهنده فداکاریها، رشادتها و ایثارگری دلیر مردان این سرزمین است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آبادخاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که روز آزادسازی خرمشهر برای شهروندان و به ویژه نسل نوجوان و جوان تداعی شده و به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/z

ارسال نظرات
آخرین اخبار