کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت:ولایت‌مداری محض را رمز پیروزی تمام رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت‌المقدس در تاریخ این کشور خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۵۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت:حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر را برگ زرینی از ایثار و پایمردی در تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت : آزادسازی خرمشهر نماد و مصداق عینی و بارز قدرت معنویت و اعتقاد دینی مردم و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام در برابر بی اعتقادی و تفکرات شیطانی رژیم بعث صدام بود.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت پیروزی در عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر را در سایه وحدت و یکدلی، باور و تفکر الهی، اعتقاد واقعی به مکتب عصمت و طهارت اهل بیت (علیه السلام) و احکام اسلامی دانست و گفت: بررسی عملیات آزادسازی خرمشهر انسان را بسیار متحیر می‌کند زیرا در عملیات بیت المقدس» رزمندگان اسلام در برابر تمام جهان کفر ایستاده بودند و در این عملیات نظام استکبار جهانی و آل سعود با در اختیار قرار دادن تسلیحات نظامی و دلارهای نفتی رژیم بعث صدام را حمایت می‌کردند اما در نهایت این عملیات به پیروزی سپاه اسلام و شکست نهایی جهان کفر منجر شد.

محمودی با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است که در سایه ولایت‌مداری کامل جوانان و شهدا به دست آمد و امروز نیز اگر بخواهیم قدرت ایستادن در برابر  نظام استکبار جهانی را داشته باشیم باید در تمام اعمال و رفتار خود ولایت‌مدار محض باشیم و پیروزهای نظام با مدد الهی، فداکاری فرزندان ایران و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب به ‌دست می‌آید.  

وی گفت : ولایت‌مداری محض را رمز پیروزی تمام رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت‌المقدس در تاریخ این کشور خواهد ماند.

 کیوان محمودی افزود: تاریخ سراسر افتخار و غرور آفرین انقلاب اسلامی مملو از برگهای زرین و شکوفایی است که در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه‌هایی همچون هشت سال دفاع جانانه در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح و جبهه استکبار جهانی در آن خلق و ماندگار شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات