خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

ملت ایران پاسدار ارزش‌های فاتحان خرمشهر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: مادامی که ما حافظ ارزش‌های الهی و اسلامی دفاع مقدس باشیم، در راستای تعالی کشور در حرکتیم و صاحب آرامش و امنیت و عزت در کشور هستیم و اگر از این ارزش‌ها فاصله بگیریم، ‌دشمنان بر ما مسلط خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
ملت ایران پاسدار ارزش‌های فاتحان خرمشهر است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدجواد هاشمی در مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای فتح خرمشهر که با حضور صادقی استاندار قم و ‌جمعی از بسیجیان و خادمان به شهدا و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش‌هایی بود که تا امروز حافظ آن بوده‌ایم و تا زمانی که پاسدار این ارزش‌ها باشیم، ایران اسلامی از گزند حضور دشمنان آزاد و خرم است.

 وی افزود:‌ رزمندگان اسلام با ایستادگی و حفظ وحدت بر محور ولایت و با ایمان‌های راسخ و روحیه ایثارگری توانستند دشمن را از خرمشهر بیرون برانند اما فتح خرمشهر نه فقط فتح خاک که در اصل فتح ارزش‌های اسلامی در برابر مستکبران و مزدوران منطقه بود.

هاشمی ادامه داد: فتح خرمشهر آنقدر از لحاظ استراتژیکی اهمیت داشت که خبر این فتح و پیروزی جهانی شد و دنیا فهمید ملت ایران با دست‌های خالی با تکیه بر محور ولایت و ایمان‌های استوار با درس گیری از نهضت عاشورا،‌ در راستای زمینه سازی ظهور در برابر استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها ایستاده و پیروز جبهه حق علیه باطل است.

هاشمی اضافه کرد: فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود،‌ این فتح و ظفر ثابت کرد که خون بر شمشیر پیروز است،‌ ملت ایران با لبیک به حسین زمان عاشورایی دیگر را در خرمشهر آفرید و با ایستادگی پای ارزش‌ها و در راستای پاسداری از همین ارزش‌ها با خون خویش خرمشهر را از لوث وجود دشمنان پاکسازی کرد.

وی ادامه داد: مادامی که حافظ این ارزش‌های الهی و اسلامی باشیم، در راستای تعالی کشور در حرکتیم و صاحب آرامش و امنیت و عزت در کشور هستیم و اگر از این ارزش‌ها فاصله بگیریم، ‌دشمنان بر ما مسلط خواهند شد.

ارسال نظرات