خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: اینکه که گزارش‌هایی به ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر برسد کار شایسته‌ای نیست باید خود اصناف همه کارها را انجام دهند.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
امر به‌ معروف و نهی از منکر در اصناف استان قم رونق می‌یابد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمدحسین معرفت پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح دفتر شورای تخصصی امربه‌معروف و نهی از منکر اصناف و اتحادیه‌های صنفی قم که در سالن جلسات اصناف برگزار شد، اظهار داشت: باید از مال، زبان و قدم‌های خود برای پیشرفت کار استفاده کرد.

وی افزود: درگذشته دشمنان با جنگ هشت‌ساله کشور ایران را مورد هجوم قرار می‌دادند اما اکنون می‌خواهند از جهت فرهنگی و دینی کشور را مورد هجوم قرار دهند بنابراین باید با انجام کارهای خوب و شایسته جلو هجوم دشمنان را گرفت.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم بابیان اینکه برای برطرف کردن منکرات اقدام خواهیم کرد، تصریح کرد: اگر همه به‌ویژه اتاق اصناف دست‌به‌دست هم دهیم قطعاً می‌توانیم در عرصه امربه‌معروف موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه است، عنوان کرد: باید از این فریضه الهی استفاده کرد که اگر امربه‌معروف و نهی از منکر را انجام ندهیم درواقع به زیربنای اسلام عمل‌نکرده‌ایم.

معرفت بابیان اینکه تنها چیزی که انقلاب را به پیروزی رساند اصناف بود، خاطرنشان کرد: همه اصناف با بستن بازار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی بابیان اینکه باید به امربه‌معروف و نهی از منکر در اصناف رونق داد، تصریح کرد: اینکه که گزارش‌هایی به ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر برسد کار شایسته‌ای نیست باید خود اصناف همه کارها را انجام دهد تا اینکه بخواهد گزارشی دریافت کند و به آن رسیدگی کند.

ارسال نظرات