خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: فتح خرمشهر برای آیندگان درس بزرگی بود که با ایمان به خدا و گوش به فرمان ولی زمان و ولایت فقیه می توان با دست خالی بر دشمنان تا دندان مسلح پیروز شد .
کد خبر: ۸۸۶۳۷۷۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

حجت الاسلام  رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص حماسه سوم خرداد ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر از ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و تاریخ سازان دوران دفاع مقدس یادی نمود و گفت: سوم خرداد یاد آور روزهای مقاومت و ایثار و ایستادگی است.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر یادآور 35 روز دفاع جانانه و شور آفرین که رزمندگان و مدافعان خرمشهر با دستانی خالی اما با ایمان و اتکا به یاری و نصرت خداوند که فرموده است *ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم* ایستادگی کردند که یاری خداوند شامل حالشان شد و پیروز شدند.

این مسئول بیان کرد: از این باب بود که حضرت امام (ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، ان روح خدا دست خدا را در یاری رزمندگان می دید که اینگونه بیان می نمودو در جایی دیگر گفتند که فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش ها است و این فتح بابی برای بدست آوردن ارزشهای دینی و انقلابی بود و همچنان معادلات نظامی دنیا را برهم زدو سرآغاز پیروزیهای غرور آفرین در مقابل استکبار جهانی شد.

حجت الاسلام صادقی از درس بزرگ این فتح بزرگ یادآور شد: فتح خرمشهر برای آیندگان درس بزرگی بود که با ایمان به خدا و گوش به فرمان ولی زمان و ولایت فقیه می توان با دست خالی بر دشمنان تا دندان مسلح پیروز شد

صادقی در خاتمه از امام و شهدا یادی نموده و بیان کرد:و جای دارد گرامی بداریم یاد و خاطره شهدای عزیز جنگ تحمیلی و امام شهدا که آنها این درس ها را به ما آموختند و یاد دادند که در سایه خداوند متعال می توانیم رشد کنیم و پیروز شویمو لی اگر به استکبار تکیه کنیم سرنوشت ما همان سرنوشت صداو و حسنی مبارک . .. می شودکه میان گرفتاری ها همین مدافعان دیروز دشمنان امروز می شوند پس فتح خرمشهر برای ما عبرت است که هرگز مرگ در آن نیست و به ما حیات و زندگان یمی دهد.

7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها