از سالخورده ترین رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از "ˈدده کیشی قلی زاده" سالخورده ترین رزمنده بسیجی هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اردبیل و رییس بنیاد شهید نیر از 'دده کیشی قلی زاده' سالخورده ترین رزمنده هشت سال دفاع مقدس استان در شهرستان نیر تجلیل شد.

حاج دده کشی قلیزاده از 96 ماه کل دفاع مقدس 84 ماه آن را از سن 67 سالگی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته است و در 14 عملیات دفاع مقدس شرکت داشته و نزد بیشتر سرداران و رزمندگان جنگ تحمیلی چهره ای شناخته شده است.

جانباز گرانقدر و بسیجی سلحشور دده کشی قلیزاده ساکن روستای پیرنق نیر با 84 ماه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و شرکت در 14 عملیات غرور آفرین دفاع مقدس اکنون در کهولت سنی قرار دارد و رزمندگان لشگر 31 عاشورا و اردبیل دلاوری های وی را در صحنه های نبرد به خاطر دارند و از آن به عظمت و بزرگی یاد می کنند.

پیرترین رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در حال حاضر با سن و سال بسیار بالا در پیرنق نیر زندگی می‌کند و به عنوان پیرترین و سالخورده‌ترین رزمنده دوران دفاع مقدس همواره از او تجلیل و تکریم می‌شود.

حاج دده کشی قلیزاده در کتاب های نهضت سواد آموزی به نام استاد مراد شناخته می شود.

این جانباز گرانقدر برای بیشتر سرداران و رزمندگان جنگ تحمیلی چهره شناخته شده می باشد اکنون با 105 سال سن در روستای پیرنق شهرستان نیر استان اردبیل زندگی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار