خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

عده‌ای در انتخابات مردم را بین دو راهی جنگ و صلح قرار دادند/ چرا باید فردی به خود اجازه دهد در دارالمومنین همدان حرف از جدایی سیاست از دیانت بزند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اولین درس از عملیات بیت‌المقدس را اطاعت از مقام منیع ولایت دانست و گفت: چرا یک عده در دوران انتخابات ضمن تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع)؛ فضای کشور را امنیتی کردند و گفتند ما سایه جنگ را از کشور ایران دور کردیم و با این حرف مردم را بین دو راهی جنگ و صلح قرار دادند؟
کد خبر: ۸۸۶۳۷۸۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در پادگان قدس همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «خرمشهرها در پیش است».

وی با تأکید بر اطاعت از ولایت رمز پیروزی حماسه خرمشهر را این مهم عنوان کرد و گفت: امروز نیز ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و برخلاف فرمایشات ایشان حرفی نزنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بحث انتخابات عنوان کرد: چرا یک عده در دوران انتخابات ضمن تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع)؛ فضای کشور را امنیتی کردند و گفتند ما سایه جنگ را از کشور ایران دور کردیم و با این حرف مردم را بین دو راهی جنگ و صلح قرار دادند؟

وی در بخشی از سخنان خود به تشریح عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد پرداخت و افزود: بعد از اتمام این عملیات هیئت‌های مختلفی از کشورهای مختلف حضور امام خمینی(ره) رسیدند و گفتند صلح را بپذیرید که امام(ره) در جواب آنان فرمودند «ما صلح‌طلب هستیم اما به شرط اینکه کشور متجاوز مشخص شود و به کشور خود بازگردد و تمام خسارات را بپردازد».

ابوحمزه گفت: بعد از عملیات بیت المقدس تمام ارتش‌های دنیا به کمک رژیم بعث عراق شتافتند و در واقع یک طرف جنگ ملت مظلوم ایران بود و آن طرف لشگر بعثی عراق که تا بن دندان مسلح قرار داشت و از حمایت نظامی بیشتر کشورهای دنیا برخوردار بود.

وی با اشاره به عبرت ها و درس های گرفته شده از عملیات بیت المقدس گفت: اولین درس از این عملیات اطاعت از مقام منیع ولایت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: همانطور که رزمندگان ما با پیروی بی چون و چرا از فرماشات امام خمینی(ره) توانستند در این عملیات پیروز شوند امروزه نیز مسئولان دولتی باید با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی زمینه ایجاد تولید و اشتغال را در کشور فراهم آورند و به وعده هایی که به مردم داده اند جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به صحبت های یکی از مسئولان کشوری در همدان گفت: چرا باید این فرد به خود اجازه دهد که در شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بگوید سیاست از دیانت جداست و افراد متشرع نباید خود را وارد سیاست کنند زیرا که دین‌مداری یکی از درس ها و نتایج عملیات بیت المقدس بود پس امروز نباید به بهانه های مختلف خدشه دار شود.

سردار ابوحمزه سومین عبرت از عملیات بیت المقدس را نوآوری و شکوفایی دانست و گفت: کشوری که با سختی های زیاد و با تکیه بر جوانان خود توانسته بزرگترین عملیات ها را در دوران دفاع مقدس با پیروزی پشت سر بگذارد چرا امروز مسئولین دولتی نمی توانند مشکلات اقتصادی مردم و اشتغال جوانان را برطرف کنند؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار