صبحگاه مشترک نیروهای مسلح میانه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، آیین صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و خانواده های شهدا در گلزار شهدای میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۷۹۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این آیین با تاکید بر انسجام و همبستگی نیروهای نظامی و مردمی در برابر دشمن، گفت: بدون وحدت نمی توان کاری را پیش برد و انسجام و پیوستگی صفوف نه فقط در نبرد نظامی بلکه در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مانند آن حفظ شود.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد بر عمل گرایی و وحدت قلوب تاکید کرد و افزود: دل ها و افکار پراکنده علیرغم قرابت جسمی، ثمره اش سستی اعمال و طمع دشمن است و مردمی که می گویند ولی عمل نمی کنند در برابر این دشمن طمّاع، شکست خورده هستند.

وی فتح خرمشهر را نمایش واقعی اتحاد قلوب و وحدت گفتار و رفتار ملت دانست و وقوع چنین امور خارق العاده و فوق طبیعت را نتیجه با هم بودن و یکدلی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام امیرنژاد اظهار داشت: اگر باهم و آماده باشیم، بی شک خرمشهرهای پیش رو را یک به یک فتح خواهیم کرد و این میثاقی گرانبها نزد شهدا، رهبری و امت برای حفظ انقلاب، راه و آرمان آن از چنگال دشمنان داخلی و خارجی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار