نیرو‌های مسلح، بسیجیان و ملت ایران در تمام صحنه‌ها و در تمام خرمشهرها با روحیه انقلابی، بسیجی، جهادی و شلمچه‌ای از اسلام، ولایت، شهادت و از انقلاب اسلامی با جان و دل دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۰۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی استان زنجان که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در پادگان شهید محلاتی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند متعال و با اخلاص و صداقت و شجاعت و وحدت بی‌نظیر نیروهای مسلح چون ارتش، سپاه، بسیج به رهبر امام خمینی(ره) خرمشهر را فتح کردند.

سردار جهانبخش کرمی افزود: جنگ هشت سال دفاع مقدس را دشمنان اسلام و استکبار جهانی تحمیل کرده بودند و صدام به نیابت از آنها جنگ را آغاز کرده بود، با این وجود ملت ایران به رهبری امام راحل حماسه‌ای آفریدند و مشت محکمی بر دهن استکبار و قدرتهای شیطانی زدند.

وی در ادامه با اشاره به اییکه مردم این شهر تا آخرین نفس حسین‌وار در مقابل دشمن جنگیدند، اظهار داشت: مردم شهر خرمشهر جانانه در مقابل دشمن دفاع و جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تصریح کرد: 60 هزار نفر نیروی مجهز دشمن در منطقه عملیاتی بیت المقدس مستقر بودند اما رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال با ایمان و اخلاص با صداقت با شجاعت، وحدت و بی‌نظیر نیروهای مسلح از ارتش، سپاه پاسداران و بسیج به رهبری امام(ره) خرمشهر را فتح کردند.

سردار کرمی با اشاره به پایان هشت سال جنگ و دوران دفاع مقدس، گفت: اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی خرمشهرها در پیش است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به آمادگی نیرو‌های مسلح برای دفاع از کشور و اسلام خاطر نشان ساخت: امروز نیرو‌های مسلح، بسیجیان و ملت ایران در تمام صحنه‌ها و در تمام خرمشهرها با روحیه انقلابی، بسیجی، جهادی و شلمچه‌ای از اسلام، ولایت، شهادت و از انقلاب اسلامی با جان و دل دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات