همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و هفته مقاومت و پایداری، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۱۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی، فرمانده ناحیه لردگان در این مراسم با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، به حاضران در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان خیرمقدم گفت.

وی، در ادامه حضور پرشور آحاد مردم بویژه شهرستان لردگان در انتخابات را یادآور شد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری منكوب كننده دشمنان انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه لردگان ، اضافه کرد: در عملیات بیت المقدس با فداکاری رزمندگان اسلام تحول عظیمی در جنگ ایجاد شد كه در هیچ زمانی ما شاهد آن نبودیم. در برهه های مختلف تاریخی در هر جنگی مقداری از خاك این سرزمین جدا می شد مگر در جنگ تحمیلی كه رزمندگان اسلام اجازه ندادند حتی یك وجب از خاك این سرزمین جدا بشود.

سرهنگ موسوی، گفت: در عملیات بیت المقدس دشمن به لحاظ عِده و عُده از ما بیشتر بود؛ اما با حضور بسیجیان سلحشور و پاسداران انقلابی و ارتشیان غیور توانستیم علی رغم كمبود تجهیزات؛ با استعانت از خداوند منان و علی ابن ابیطالب (علیه السلام) پیروز میدان عملیات فتح خرمشهر باشیم.

وی افزود: اگر امروز دشمن به فكرش خطور نمی كند كه نگاه چپ به این مرز و بوم داشته باشد، به بركت خون شهدا و وجود نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی است.

موسوی، تأکید کرد: مبادا برخی از مسئولین به خون شهدا و به ارزش ها خیانت كنند، منفور است كسی كه به خون شهداء و به ارزش ها خیانت كند. همه بدانند كه نیروهای انقلابی بیدارند و با افرادی كه بخواهند خدشه ای به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی وارد كنند برخورد كرده و سیلی محكمی خواهند زد.

وی، افزود: برخی از آقایان از سایه جنگ صحبت می كنند، بدانید كه اقدامات شما دشمن را جسور كرد و به منطقه ما نزدیك كرد؛ اما آن چیزی كه سایه جنگ را از این مملكت دور كرده است به فرموده رهبری معظم انقلاب حضور مردم عزیز است. انشاءالله نیرو های انقلابی در مسیر رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی ثابت قدم خواهند ماند و خرمشهر ها را فتح خواهند كرد.

ارسال نظرات