خبرهای داغ:
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین:
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: ولی امروز باید در برابر رجز خانی های دشمن ایستاد چرا که ما هرکجا مقاومت کردیم پیروز شدیم البته با توکل و توسل.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۱۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ مهدی طاهرخانی مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در مراسم گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در مسجد حجتی تاکستان اظهار کرد: مراقب باشیم که مبادا در این مسیر ولی و مقتدای ما تنها بماند، مبادا کاری کنیم رهبری به تاسی از جدشان خانه نشین شوند، نگذاریم دوباره خرمشهر ها به دست دشمن بیفتد؛ ما باید با تمام توان از ولایت حمایت کنیم .

وی ادامه داد: آغاز جنگ تحمیلی در شهریور سال 59 آغاز شد با دشمنی تا دندان مسلح که به 1200 کیلومتر مرز این کشور تجاوز کرده بودولی رزمندگان اسلام با طراحی عملیات ها پیروزی های چشم گیری بدست آوردندو مردم مدت 35 روز مقاومت کردند.

طاهرخانی اذعان کرد: 35 روز با دستان خالی مردم و نیروهای داوطلب دست به دست هم دادند و شهری که قرار بود 3 روزه به تصرف دشمن در بیاید 35 روز مقاومت کرد، با وجود مقاومت و ایثار انقلابیون دستور عقب نشینی صادر شد که نهایتا این شهر به دست دشمن افتاد و خرمشهر، خونین شهر نام گرفت.

این مسئول تبیین کرد: عملیات آزاد سازی خرمشهر با نام عملیات بیت المقدس با رمز یا علی ابن ابی طالب صورت گرفت که با 3 قرارگاه مشترک سپاه و ارتش (قرارگاه قدس- نصر و فتح ) به پیش رفت.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین عنوان کرد: این عملیات  با فرماندهی ارتش و سپاه و قرارگاه کربلا بعد از گذشت 25 روز شکست سنگینی به دشمن بعثی داد

طاهرخانی گفت: ما نسبت به همه شهدا مدیون هستیم، اگر چه برخی به شهدا مدافع حرم و دفاع مقدس توهین می کنند که قطعا روز خوش نخواهند دید ولی امروز باید در برابر رجز خانی های دشمن ایستاد چرا که ما هرکجا مقاومت کردیم پیروز شدیم البته با توکل و توسل.

سرهنگ طاهرخانی از انتخابات به عنوان سرمایه این نظام یاد گرد و افزود: من به همه افرادی که در این مسئولیت پیروز شدند تبریک می گویم و می خواهم مبارزه با فساد و خدمت به محرومین را سرلوحه خود قرار دهند، این مردم لایق این خدمت هستند که بالای 70 درصد در انتخابات حضور داشته اند.

شایان ذکر است در خاتمه از مادر شهید و یادگار دفاع مقدس تجلیل شد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها