خبرهای داغ:
مدیر عامل شهرک های صنعتی خراسان جنوبی:

امتیازات برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی

مدیر عامل شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی گفت: 13 گروه از کسانی که بتوانند در شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری کنند از دادن مالیات معاف خواهند شد .
کد خبر: ۸۸۶۳۸۳۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان در دیدار با بخشدار نیم بلوک با بیان اینکه 13 گروه از کسانی که بتوانند در شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری کنند از دادن مالیات معاف خواهند شد گفت: این نهاد برای سرمایه گذاران و نیز افراد مانند واحدهای صنفی مزاحم و.... در شهر که بتوانند در شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری کنند زمین بصورت اقساط یا 6048ماهه در اختیار این افراد قرار خواهد داد.

"جرجانی" افزود: اگر زمین ویا سوله را افراد سرمایه گذار زودتر از موعد مقرر به پیشرفت فیزیکی برسانند از اقساط زمین بخشیده خواهد شد.

وی هم چنین گفت: برای آسفالت و کنده کاری این شهرک با پیمانکار قرارداد بسته شده است که کار بزودی شروع خواهدشد وهم چنین کار تلفن و اینترنت پرسرعت قراردادهایی برای زیرساختها هم با پیمانکار انجام گرفته است که بزودی این شهرک به تلفن و اینترنت پرسرعت مجهز خواهد شد.

وی هم چنین از اعلام آمادگی این نهاد برای دوره آموزشی مشاغل خانگی در آینده ای نزدیک در بخش نیم بلوک خبرداد.

بخشدارنیم بلوک هم با دعوت از سرمایه گذاران به شهرک صنعتی خضری دشت بیاض بخاطر موقعیت بسیار خوب این شهرک گفت: شهرک صنعتی خضری دشت بیاض دارای 8واحد فعال است که بخاطر دسترسی به بازار افغانستان، قرار گرفتن در کنار جاده ترانزیتی وتردد بیش از 5هزار خودرو از این جاده ، وجود زیرساختها ونیز وجود شرکتهای سهامی زراعی میتواند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال سرمایه گذاران باشد.

"گلچین"افزود: فضاسازی و زیباسازی این شهرک هم باید مورد توجه قرار گیرد که مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان قول پیگیری داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها