خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان ؛ طرح ضیافت الهی در 45 بقعه محوری خراسان جنوبی برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۳۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین منصور هاشمی در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ؛ طرح ضیافت الهی در 45 بقعه محوری خراسان جنوبی برگزار خواهدشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت، ادعیه و مراسم شبهای قدر در این بقعه ها برگزار خواهدشد، عنوان کرد: شب های ماه مبارک بعد از نماز مغرب و عشاء افطاری ساده نیز با حضور مردم برگزار خواهدشد.

وی با بیان اینکه 15 مبلغ از شهر قم به همراه مبلغین بومی استان برای اقامه نماز و سخرانی های معرفتی و مذهبی به این بقعه ها اعزام خواهند شد، عنوان کرد: برگزاری خیمه معرفت، مشاوره های مذهبی، حجاب، جوان نیز از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در بقاء متبرکه خواهدبود.

هاشمی با اشاره به اینکه مدرسه حفظ در حسینیه امام رضا(علیه السلام) بیرجند راه اندازی شده است، عنوان کرد: 20نفر در طول یک سال در این مدرسه توانسته اند حافظ قرآن کریم باشند.

وی با اشاره به اینکه 860میلیون تومان برای تجهیز این مدرسه هزینه شده است، یادآورشد: در ماه مبارک رمضان به دنبال این هستیم که فضای جامعه را معنوی و قرآنی کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 42 وقف در استان داشته ایم، عنوان کرد: استان خراسان جنوبی با دریافت ۷۲۱ سند موقوفات مقام سوم و شهرستان بیرجند مقام نخست اخذ سند را در کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ما در روستاهای استان یاوران وقف را داریم گفت: سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۷۰ سند در استان اخذ شده است و تعهد استان در سال جاری اخذ چهار هزار سند می باشد که از ابتدای سال تا کنون ۲۳۰ سند اخذ شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها