مسئول دفتربسیج دانشجویی شهرستان شهربابک:

امروز فتح خرمشهر مقابله با سند هایی همچون 2030است

مسئول دفتربسیج دانشجویی شهرستان شهربابک افزود:خرمشهرهای ما مقابله با سند 2030 ومقابله با عوامل فتنه در کشورمی باشد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۴۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، سرهنگ صفر برفه ای  دررابطه با سوم خرداد ماه (فتح خرمشهر)گفت:با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درابطه با در پیش رو داشتن خرمشهرهای دیگر،یکی از خرمشهرهای که فتح کردم رفع سایه جنگ از کشور بود که با حضورمردم همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت محقق شد.
مسئول دفتربسیج دانشجویی شهرستان شهربابک افزود:ما هنوز درکشورسنگرهای داریم که مردم وجوانان باید با هوشیاری بیشتر پشت انقلاب باشند،مردم باید در صحنه حضورداشته باشند و فریب دشمن را نخورند.
 
وی اذعان کرد:خرمشهرهای ما مقابله با سند 2030 ومقابله با عوامل فتنه در کشورمی باشد.
برفه ای توضیح داد:اگر بتوانیم کار فرهنگی درستی را انجام دهیم بله می توانیم امیداوار باشیم که جوانان ما یک فتح خرمشهر دیگری را انجام دهند،ما باید یاد بگیریم همانند زمان عملیات که یک آهنگرانی پیدا میشد و با خواندن مداحی و شعار یا حسین همه چیز را در دست می کرد وبا موفقیت همه چیز پیش می رفت.
وی تشریح کرد: درعملیات های دیگر با شعارهای که میدادند و با سخنرانی های در میدان نبرد که شامل  پشت رهبری وولایت بودن وحفظ ارزش های انقلاب اسلام فتح بزرگی چون خرمشهر را ایجاد کردند.الان هم دقیقا با حضور دشمنان و جنگ نرم همان خرمشهرها است همان فکه ها را می بینیم.
وی در پایان اذعان کرد:ما با اجرای برنامه های فرهنگی قوی برای جوانان می توانیم فتح خرمشهرهای بزرگ تری را ایجاد کنیم 

ارسال نظرات
آخرین اخبار