روز سوم خرداد با قلبهای پاک و سرشار از ایمان بدست آمد که با توکل به خدا پیش رفتند و خداوند لطف خود را شامل آنها کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان ایجرود درمراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان ایجرود در سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به جایگاه حضور بسیجیان در تمامی عرصه ها، گفت: خدای متعال اقتدار و آماده سازی خود در برابر دشمن را دوست می دارد و این در بسیج خلاصه می شود .بسیج شامل یک قشر نمیشودبلکه بسیج تمام اقشار جامعه را در بر میگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مقدمی افزود : بسیج آن است که هر کار خیر و پیروزی که خلق می کند را از خودش نداند و آن را مدیون خداوند منان بداند.

وی در ادامه اظهار داشت: رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر از دشمن 16000 نفر به اسارت گرفتند که این نیز با وجود کمبود سلاح و تجهیزات نظامی کاری غیرممکن بود که لطف الهی شامل رزمندگان شد.

امام جمعه شهرستان ایجرود تصریح کرد: هر کس بر خداوند توکل کند و پای عهد خویش با خدای متعال بماند خداوند نیز بنده خود را رها نخواهد کرد بلکه اجر استقامت و ایستادگی را با فتح و گشایش شامل حال بنده خود خواهد کرد.

حجت الاسلام مقدمی خاطر نشان ساخت: روز سوم خرداد با قلبهای پاک و سرشار از ایمان بدست آمد که با توکل به خدا پیش رفتند و خداوند لطف خود را شامل آنها کرد.

گفتنی است، صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان ایجرود با حضور امام جمعه شهرستان و مسئولین ادارات و بسیجیان گردانهای واکنش سریع و در میدان صبحگاه سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.

ارسال نظرات