خبرهای داغ:
توسط مسئول روابط عمومی سپاه استان؛

عناوین برنامه های فرهنگی تبلیغی ماه مبارک رمضان تشریح شد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه از برگزاری برنامه های فرهنگی تبلیغی ماه مبارک رمضان المبارک خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۴۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
سرهنگ فردین قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اعلام این خبر و  ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)که گفتند:"شروع ماه مبارک رمضان در حقیقت عید بزرگی برای مسلمان است و جا دارد که مومنین، ورود این ماه را به هم تبریک بگویند و یکدیگر را به استفاده هر چه بیشتر از این ماه توصیه کنند. چون این ماه فقط مومنین و کسانی که اهل ورود در این ضیافتند، برسر سفره پروردگارمنان و کریم می نشینند. این، غیر از سفره عام کرم الهی است که همه انسان ها بلکه همه موجودات عالم از آن بهره مندند؛ این سفره خواص و ضیافت خاصان پروردگار است." اظهار داشت: با آرزوی بهره مندی  فیوضات این ماه عزیز، برنامه های فرهنگی تبلیغی ماه مبارک رمضان در سطح ستاد سپاه استان و رده های تابعه  براساس عناوین ذیل می باشد:
 
 
1-روز شنبه 96/3/6 انشاءالله افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک در سطح رده های تابعه استان
 
 
2- روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه کلاسهای طرح نورمبین قرآن کریم
 
 
3- روزهای یکشنبه، سه شنبه کلاسهای اخلاق با محوریت مباحث قرآنی
 
 
4- روزهای پنج شنبه محافل بزرگ انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان و حافظان قرآنی در سطح استانی، کشوری و بین المللی
 
 
5- برگزاری گردهمایی های تبیین فرهنگ نهادی و سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی با حضورکارکنان (پایور و وظیفه)
 
 
6- به منظور تبلیغ و ترویج فضای ارزشی در سپاه و ارائه الگوهای اسلامی و انقلابی مسابقات فرهنگی و کتابخوانی بین خواهران و برادران ( مسابقه کتابخوانی "ضیافت نور" ویژه خواهران و مسابقه  "امر به معروف و نهی از منکر" ویژه برادران ) برگزار میگردد.
ارسال نظرات