خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف بیرجند:

برپایی نمایشگاه مد و لباس داخلی در مردادماه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف بیرجند گفت: نمایشگاه مد و لباس داخلی در مرداد ماه سال جاری با حضور تولید کنندگان پوشاک استان در نمایشگاه بین المللی مرکز استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۴۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

حمید علی آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: به منظور حمایت از تولیدات پوشاک داخلی و بومی استان نمایشگاه مد و لباس برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف بیرجند با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت دو روز در سالن شهرداری بیرجند برگزار شد، گفت: این نمایشگاه به همت صنف پوشاک و اداره خیاطان بیرجند برگزارشد.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف ما از برپایی این گونه نمایشگاه ها حمایت از تولیدات داخلی و بومی است، عنوان کرد: این نمایشگاه برای بازدید عموم مردم دایر بود.

علی آبادی با اشاره به اینکه بخشی از پوشاک مدارس استان بخصوص شهرستان بیرجند توسط تولیدکنندگان مرکز استان تهیه می شود، گفت: به توجه به فصل امتحانات دانش آموزان این نمایشگاه کمتر مورد استقبال فرهنگیان واقع شد.

وی یادآور شد: نمایشگاه مد و لباس داخلی در مرداد ماه سال جاری با حضور تولید کنندگان پوشاک استان در نمایشگاه بین المللی مرکز استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار