یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در جمع ده ها نفری بسیجیان پایگاه شهدا اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: نخستین ولي‌نعمتان انقلاب به تعبير امام، شهدا بودند و به همین خاطر، نخستین اقدام ایشان پس از ورود به ايران اسلامي پس از چهارده سال تبعيد، حضور در بهشت زهرا و عرض ادب و احترام به شهدا و خانواده‌هاي آن ها بود.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۶۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت شکری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید عملیات بیت المقدس افزود: پس از عملیات بیت المقدس که با رمز یا علی بن ابیطالب(ع) در سوم خرداد سال1361 انجام شد دهها هزار کیلومتر مربع ازسرزمین کشورمان را توانستیم از دست دشمن متجاوز بیرون آوریم و این از نعم بزرگ الهی بود.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با مجاهدت، اخلاص، توکل برخدا، و اراده ای الهی توانستند بر دشمن پیروز شوند و عملیات غرور آفرین بیت المقدس را رقم بزنند و امروز هم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خرمشهرهایی در پیش داریم که باید با توکل برخدا فتح گردند.

شکری اظهار کرد: اگر امروز پیام فتح خرمشهر را به کار بگیریم، فتح قله های رشد و پیشرفت کشور آسان خواهد بود و با اتکای به نصرت الهی، پیمودن مسیرهای سخت مقابله با دشمن، همواره هموار خواهد بود.

ارسال نظرات