خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه ثامن الائمه خراسان بزرگ در جمع بسیجیان قاینات گفت: امروز این امنیتی که در کشور ما است به برکت خون های شهدایی است که در عملیات فتح خرمشهر ریخته شد و ما باید قدر دان شهدا و خانواده های آنها باشیم .
کد خبر: ۸۸۶۳۸۷۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار نوروزی در جمع بسیجیان شهرستان قاینات که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد به حوادثی که از ابتدا ی انقلاب و بعد از آن رخ داد پرداخت و گفت: در سال 57 انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام(ره) به پیروزی رسید و طاغوت و آمریکا را از ایران بیرون کردند.

نوروزی در ادامه افزود: ما در ابتدای انقلاب درگیر موضوعات داخلی از جمله گروهک های منافقین شدیم که با رهبری حضرت امام (ره) و همه نیرو های نظامی و انقلابی دست به دست هم دادند تا درون شهرها را از نفاق خالی کردند و آمریکا و طاغوت دیدند هیچ کاری را نمی توانند انجام دهند صدام را تجهیز کردند تا با همه امکانات به جمهوری اسلامی حمله کند.

وی عنوان کرد: ایران توجه خود را از داخل به مرزها معطوف کرد و امام دستور داد صدامیان را از مرزها بیرون کنید. همه نیرو های داخلی سپاه،ارتش و بسیج دست به دست هم دادند و با وحدت به جبهه اعزام شدند و از سال 59 تا فتح خرمشهر 4 عملیات انجام دادیم اول عملیات ثامن الائمه دوم طریق القدس سوم فتح المبین و چهارم عملیات بیت المقدس بود.

جانشین قرارگاه ثامن الائمه خراسان افزود: ما در جنگ اتاق های فکر داشتیم که این عملیات ها را طراحی می کردند و ما توانستیم با این عملیات ها مناطق اشغالی کشورمان را از چنگال استکبار آزاد کنیم و با فتح خرمشهر صدام و استکبار شکست سنگینی خوردند و دیگر آمریکا نا امید شد و به صدام کمک نمی کرد.

نوروزی در پایان گفت: امروز هم ارتش و هم سپاه ما امکانات بسیار خوبی داریم و این امنیتی که در کشور ما است به برکت خون های شهدای است که در عملیات فتح خرمشهر ریخته شد و ما باید قدر دان شهدا و خانواده های آنها باشیم .

شایان ذکر است در پایان مراسم از رزمنده های عملیات غرور آفرین بیت المقدس با دادن لوح تقدیر قدر دانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها