مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

سوم خرداد سالروز حماسه آفرینی و عزت و سربلندی است

سلیمانی با بیان اینکه امروز عزت و سربلندی ما به برکت خون شهیدان است افزود:شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم کردن جانهای خود ما را سربلند ساختند و عزت بخشیدند.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی درمراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که امروز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد اظهار داشت: عملیات بیت المقدس نقش سرنوشت ساز و تعیین کننده و موثر در طول هشت سال دفاع مقدس داشت


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه تهاجم سال 59 یک تهاجم همه جانبه بود خاطر نشان کرد:خرمشهر یک منطقه استراتژیکی بود که ما نیز به دنبال بازپس گیری این منطقه از دست دشمن بودیم.


سلیمانی با بیان اینکه نام بردن از شهدا افتخار و عزت به ارمغان خواهد داشت گفت: هر کس بخواهد از ویژگی های سرزمین خود اسم ببرد ابتدا باید شهیدان دیار خود را معرفی کند و با نام شهیدان از افتخارات خود نام ببرد.


این مسئول با اشاره به شرایط ایران اسلامی در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که ما هیچگونه آمادگی برای یک جنگ هشت ساله نداشتیم .


وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی اسلامی جنگ جایگاهی ندارد افزود: در فرهنگ ما آنچه که قداست داشته و دارد دفاع بوده است و جنگ هیچ گونه جایگاهی در فرهنگ ایران اسلامی نداشته است.


وی ادامه داد: حمله 48 یگان نظامی و هجوم گسترده دشمن شرایط سختی را ایجاد نموده بود اما مردم با دست های خالی و بدون هیچ امکاناتی دشمن را در همان خرمشهر متوقف ساختند.

به گفته سلیمانی ما در جنگی پیروز میدان شدیم که تمام جهان علیه ما حضور داشتند.

مدیر کل بنیاد شهید کردستان با اشاره به عوامل پیروزی ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: رهبری های پیامبرگونه امام خمینی (ره) که پرورش یافته مکتب اسلام بودند و ایستادگی و مقاومت رزمندگان انقلاب اسلامی که درس چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما اموختند، عواملی بودند که پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

سلیمانی با بیان اینکه امروز عزت و سربلندی ما به برکت خون شهیدان است افزود:شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم کردن جانهای خود ما را سربلند ساختند و عزتی یافتیم که امروز در جهان جزء امن ترین کشورها هستیم و این به برکت خون شهیدان بوده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار