بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

راهپیمایی برد بلند رزمندگان تیپ44 قمربنی هاشم(ع)

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت و پایداری راهپیمایی برد بلند رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۸۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ زمندگان تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر راهپیمایی برد بلند به طول 12 کیلومتر برگزار کردند.

سرهنگ پاسدار علی افضلی، جانشین تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در حاشیه این پیاده روی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 8 سال دفاع مقدس بویژه شهدای عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر قهرمان گفت: این تیپ جهت گرامیداشت یاد و خاطر سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اقدام به راهپیمایی برد بلند با حضور کلیه نیروهای پایور و وظیفه و پایوران گردان های شهرکرد فرخشهر، بن و سامان در تاریخ دوم اردیبهشت96 کرده است.

افضلی، افزود: این راهپیمایی در مسیری به طول 12 کیلومتر می باشد و اگرچه یگان در تمامی برنامه ها جایگاه ویژه ای در جهت آمادگی جسمانی و رزم یگان دارد؛ اما این راهپیمایی در ایام سالگرد فتح خرمشهر بود و نیروهایی که خود را مدیون خون شهدا می دانند در میدان عمل هم بخش کوچکی از زحمات رزمندگان را تجربه می کنند.

وی، در پایان یاد و خاطر امام شهدا، شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای آزادسازی خرمشهر و شهدای مدافع حرم را گرامیداشت.

ارسال نظرات