شهردار تبریز از پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی و خدماتی شهرداری تبریز در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: فضای کلی شهر با تدارک محیطی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، به استقبال شهرالله می‌رود.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۲۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان، با تدارک اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، شاهد فضاسازی‌های گسترده در سطح شهر با مضمون آیات قرآنی و مضامین مذهبی و اخلاقی خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که تلاش شده تا در این ماه پرخیر و برکت، فضای معنوی در سطح شهر حاکم باشد، اضافه کرد: برنامه‌های محیطی، با نزدیک‌شدن به نیمه رمضان و ایام ولادت امام حسن(ع) با تزئینات و زیباسازی‌های لازم به خصوص در بافت تاریخی شهر همراه خواهد بود و در ادامه در آستانه ایام سوگواری امیرالمومنین(ع) متناسب با لیالی قدر ادامه خواهد یافت.

شهردار تبریز به برنامه‌های خدماتی سطح شهر اشاره و تاکید کرد: عملیات تنظیف و شستشوی معابر، مبلمان و تاسیسات شهری، رنگامیزی و گلکاری در مسیرهای منتهی به مساجد و مراکز مذهبی، با هماهنگی شهرداری‌های مناطق هم‌اکنون در حال اجرا است.

دکتر نجفی همچنین با اشاره به این‌که همزمان با ماه مبارک رمضان، حوزه‌های فرهنگی شهرداری تبریز میزبان برنامه‌های پربار معنوی خواهد بود، افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری و  همچنین شهرداری‌های مناطق، با همکاری برخی مجموعه‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی، شاهد اجرای کرسی‌های تلاوت، احکام‌شناسی، تفسیر و اخلاق خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها