مروی با اشاره به حضور پرشور مردم در صف‌های طولانی انتخابات ابراز خوشحالی و امیدواری کرد و گفت: بسط زوایای مختلف دین و ترویج آن از وظایف مهم جامعه روحانیت است.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۲۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام احمدمروی  در گردهمایی روحانیون در مصلی امام خمینی به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان که در مصلای امام خمینی ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام رزمندگان و شهدای گرانقدر دفاع مقدس که به پیروزی و فتح خرمشهر در چنین روزی منجر شد، اظهار کرد: موضوع درنظرگرفته و قابل توجه امروز بحث رسالت روحانیت در عصر حاضر بوده و از اهمیت خاصی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار است که هدف از توسعه و ترویج آن حفظ دین خدا و انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: همانگونه که امام و رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران نهی از دین خدا را به چالش جدی روبه‌رو کرد و به مبارزه طلبیدند، ما طلاب و روحانیون هم باید حکومت مستقر در کشورمان را حفظ کرده و به دشمنان اجازه ورود به حریم مبارک اسلام را ندهیم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه پدیده اسلام مانند هر پدیده فکری ممکن از دید دشمنان دچار آفت شود، اضافه کرد: وظیفه ما شناسایی آفت و آفت‌زدایی است و ناامید کردن دشمنان گامی بزرگ در زمینه تحقق افکار اسلامی است.

این مسؤول بیان کرد: دشمنان اسلام دست از جنگ برداشته و به جنگ نرم برخواستند و ابزار آنکه تلفن‌های همراه و تب‌لت‌ها بوده که تقریباً در میان همه افراد جامعه موجود است و جوانان و نوجوانان ما به‌راحتی وارد فضای مجازی شده و خدای ناکرده مورد تهاجم فرهنگی قرار می‌گیرند و وظیفه ما استفاده درست از این ابزار با تعبیر درست در راه پیشبرد اهداف الهی و اسلامی است.

مروی تصریح کرد: طریقه درست شناساندن راه درست به مردم ملزوم این است که با تفکر به قدرت فهم و درک شخص از جزئیات درباره دین اسلام توضیحات را به افراد شناسانده تا اراده و میل او به دین سست نشود و همچنین با بهره‌گیری درست و به‌جا از روایات ائمه و امامان معصوم به فهم درست مطالب و سؤالات نیاز روز پاسخ دهند.

وی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در صف‌های طولانی انتخابات ابراز خوشحالی و امیدواری کرد و گفت: بسط زوایای مختلف دین و ترویج آن از وظایف مهم جامعه روحانیت است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها