خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه آزادشهرگفت: سوم خرداد نماد پایمردی، اتحاد، آزادی، همبستگی، اقتدار و مقاومت ملت ولایتمدار ایران است.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاري بسيج گلستان، سرهنگ پاسدار محمود عليخاني امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر كه در محل سپاه پاسداران شهرستان آزادشهربرگزار شد افزود: فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر با دست خالی در برابر دشمنان خود ایستادگی کردند.
وی بیان کرد: عملیات بیت المقدس در سال ۶۱ برای آزادسازی خرمشهر یکی از برکات و عنایت های خداوند در طول دوران دفاع مقدس بود.
فرمانده سپاه آزادشهر اضافه کرد: ارتش بعث عراق در فتح خرمشهر از نظر نیروی جنگی و تجهیزات جنگی هیچ کمبودی نداشت ولی رزمندگان اسلام با سلاح ایمان دشمن خود را شکست دادند.
سرهنگ عليخاني اضافه كرد: عزت و افتخار بدست آمده در فتح خرمشهر نتیجه اراده انسان های مسلمان بود.
جحت الاسلام روح الله رجني مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه آزادشهر هم دراين مراسم افزود: نیروهای اسلام در عملیات بیت المقدس برای آزاد سازی خرمشهر به امام خمینی (ره) و نایب امام زمان لبیک گفتند.
وي’ گفت: همانگونه که امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا اگر امدادهای خداوند نبود نمی توانستیم بر دشمن پیروز شویم.
حجت الاسلام رجني اضافه کرد: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات های سخت و پیچیده بود که بعد از فتح و پیروزی خرمشهر، رزمندگان اسلام بر خاک خرمشهر بوسه زدند و نماز شکر اقامه کردند.
وي افزود: سلاح ما در دوران دفاع مقدس تکیه بر خداوند و قدرت ایمان بود که به همین دلیل خداوند برکات و نصرت خود را بر مردم ما نازل کرد.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه آزادشهر گفت: توکل رزمندگان به خداوند، رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی، وحدت و انسجام میان نیروهای مسلح و مردم رمز آزاد سازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق بود.
وی بابیان اینکه فتح خرمشهر نشان داد که در پناه دین خدا می توان پیروز شد گفت: سالروز آزادی سازی خرمشهر روز عید بزرگ مردم ایران است. گفتني است در پايان مراسم از تني چند از يادگاران 8 سال دفاع مقدس شركت كننده در عمليات بيت المقدس تجليل شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها