منتخبین شورای اسلامی شهر اصلاندوز با امام جمعه و بخشدار اصلاندوز دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۴۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در این دیدار از حضور حماسی و بی نظیر مردم مومن ولایتمدار ایران اسلامی بخصوص مردم و عشایر اصلاندوز در انتخابات 29 اردیبهشت ماه قدردانی کرد و گفت : خدمت رسانی به مردم خود عبادتی بسیار ارزشمند و جایگاهی والا در آموزه های دینی و قرانی دارد.

وی خطاب به منتخبین شوراهای اسلامی شهر اصلاندوز گفت:شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است آنچه که انتظار می رود تعامل،وحدت و همگرائی با تمام ارگان های دولتی و نهاد های اسلامی و استفاده از خرد جمعی و نخبگان شهری می تواند مسیر عمران آبادانی و توسعه مبلمان شهری را تعیین کند.

وی اخلاق مداری، مردم داری و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف را رمز پیروزی در برنامه های شوراهای اسلامی شهرو روستا خواند و گفت:آمادگی همکاری هر چه بیشتر با منتخبین شورای اسلامی شهر و روستا را داریم تا هر کدام به وظیفه خود جامه عمل پوشانیم .

حجت الاسلام اسدزاده همچنین انتخاب فردی صالح،متعهد و با تجربه برای تصدی شهرداری را از توصیه های خود به اعضای شورای اسلامی منتخب شهر اصلاندوز برشمرد.

در ادامه منتخبین شورای اسلامی شهر با بخشدار اصلاندوز نیز دیدار و گفت و گو کردند.

سید عباس مینایی در این دیدار با تبریک به اعضای جدید شورای شهر اصلاندوز و قدردانی از حضور مردم اصلاندوز در انتخابات 29 اردیبهشت ضمن ارائه توصیه های مدیریتی برای توسعه و آبادانی شهر بر ایجاد همدلی و اتحاد بین اعضا تاکید کرد.

وی در خصوص وظایف اصلی شورا و نقش آن در انسجام و پیشرفت زیبایی شهری،رضایتمندی مردم و توانمندسازی مجموعه شهرداری سخنانی مطرح کرد.

گفتنی است، آقایان منصور منصوری،حسین پورمردان،منوچهر علیزاده،هادی عبداله وند و بابک اکبرپور منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصلاندوز هستند.

ارسال نظرات