امام جمعه دامغان:

بزرگداشت سوم خرداد تجدید بیعت با ولایت و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است

امام جمعه دامغان گفت: در طول تاریخ پرفراز و نشیب و پرافتخار انقلاب اسلامی هرگاه وحدت زمینه حضور یکپارچه ملت غیور ایران بوده است، تجلی قدرت الهی حماسه‌های کم نظیری همچون آزادسازی خرمشهر خلق کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۷۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تجدید میثاق با شهدای این شهرستان که به همت سپاه ناحیه دامغان با حضور گسترده مسئولان و مدیران، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در محل گلزار شهدای فردوس رضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: بزرگداشت سوم خرداد و حماسه‌های دفاع مقدس تجدید بیعت با ولایت و فرهنگ ایثار و شهادت است.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: 10000 رزمنده شهرستان دامغان در بیش از 32 عملیات دوران پرافتخار دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، مردم این دیار بیش از 600 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند که 381 شهید در مناطق جنوب و 187 شهید در مناطق غرب و  43 نفردر پشت جبهه و 3نفر در عملیاتهای برون مرزی به شهادت رسیده اند.

وی حضور چشمگیر و بیش از 40 میلیون نفری ملت بزرگ ایران پای صندوق‌های رأی در انتخابات 29 اسفند را تفسیر روشن دیگری از حماسه آفرینی مردم با اتکا به وحدت و اتحاد، درک اهمیت حضور اقشار مختلف در حفظ و ارتقاء اقتدار و امنیت کشور و پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار