پیروزی با مقاومت به دست می آید نه با سستی و ترس و مرعوب شدن، درس خرمشهر برای ما این است که مبارزه مجدانه توأم با ایمان با پیروزی همراه است.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۷۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مازندران که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد  روز حماسه مقاومت و پیروزی در مکان لشگر عملیاتی 25 کربلا برگزار شد، با تبریک حماسه سوم خرداد اظهار داشت: امام راحل فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد، فتح خرمشهر فتح خاک نیست". مقام معظم رهبری نیز فرمودند: "خرمشهرها در پیش است" یعنی برخی از شهرهای ارزشی و معنوی ما در معرض دستبرد و بعضاً اسارت است و لذا باید آن را آزاد کرد.

وی افزود: این آزادی نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی سخت‌تر از جنگ نظامی است که طی ماه گذشته جرقه‌هایی از آن را دیدیم که چطور ارزشهای ما در رقابتهای انتخاباتی مورد طعنه قرار گرفت و موجب خوشحالی دشمنان شد و این خیلی سخت است برای ما تا مبارزه در برابر داعش و گروهکها، البته ویرانی جنگ نظامی را ندارد بالعکس آبادانی به دنبال دارد اما سختی‌اش بیشتر است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امروز (سوم خرداد) را روز مقاومت نامیدند، از تجربه تاریخی به دست می‎آید که پیروزی با مقاومت به دست می آید نه با سستی و ترس و مرعوب شدن، درس خرمشهر برای ما این است که مبارزه مجدانه توأم با ایمان با پیروزی همراه است.

سردار بابایی بیان کرد: 229 شهید گلگون کفن سرو قامت مقاوم مازندران در عملیات غرورآفرین بیت‌القدس جان خود را تقدیم اسلام کردند.

وی با سلام به خرمشهر قهرمان که 578 روز در اسارت بود اما مقاوم ایستاد، اظهار داشت: حماسه آزادسازی خرمشهر برای نسلهای بعد تا قیام قائم آل محمد(ص) شاخصی مبنی بر ایستادگی و مقاومت است؛ وقتی حلب سوریه آزاد شد نام خرمشهر بر سر زبان‌ها بود.

سردار بابایی در پایان از حضور بسیجیان، مسئولان، فرماندهان نظامی، انتظامی، مرزبانی، نیروی دریایی، پدافند هوایی، نیروی قدس، نیروی زمینی، روحانیت و خانواده شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها