خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه با آزادسازی خرمشهر هیمنه قدرت های بزرگ را فرو ریخت، گفت : دلارهای کشورهای مرتجع و همچنین سلاح‌های هوایی و زمینی قدرت‌های بزرگ شرق و غرب در مقابل اراده ملت ایران شکست خورد.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۹۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
آزادسازی خرمشهر هیمنه قدرت های بزرگ را فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار در آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» با پسندیده دانستن برگزاری این مسابقات اظهار کرد : در سال گذشته که پیشنهاد برگزاری این مسابقه به بنده داده شد از این راستا که خانم «دباغ» متعلق به دیار همدان است و نمونه آن در تاریخ کم است از آن استقبال کردیم.

وی با پرداختن به ویژگی‌های شخصیتی خانم «دباغ» با بیان اینکه ایشان تمام وجود و زندگی خود را وقف انقلاب کرده بود، افزود: این شخصیت منحصر به فرد به خاطر اعتقاد به راهی که داشت توانست تلاشی را انجام دهد تا ملتی را از زیر یوغ استعمار و استکبار نجات دهد و در این راه سختی‌های فراوانی را متحمل شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با عنوان اینکه انقلابی بودن در زمان حال هزینه‌ای ندارد، تصریح کرد: در زمان قبل از انقلاب مبارزه کردن برای به دست آوردن پست و مقام نبود بلکه به معنای شکنجه، زندان و اعدام بود و خانم دباغ از چنین شخصیت هایی بود.

وی با بین اینکه افرادی که در زمان انقلاب وارد مبارزه می شدند، انسان‌های با ارزشی بودند، گفت: خانم دباغ در اثر مبارزات آنچنان شکنجه‌هایی را تحمل می کرد که بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در راه اعتقاد و هدف مقدس حاضر بود تمام سختی ها را تحمل کند.

الهی‌تبار با بیان اینکه نباید انقلاب را فدای منافع سیاسی کرد خانم دباغ را نمونه بارز فرد انقلابی دانست و عنوان کرد: اگر ارزشی و انقلابی هستیم باید خودمان را فدای انقلاب کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز آزادسازی خرمشهر با این روز را تبلور واقعی پیروزی خون بر شمشیر دانست و بیان داشت: این روز تبلور واقعی مقاومت ملت ایران با همه استکبار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه با آزادسازی خرمشهر تاریخ و جغرافیای سیاسی منطقه تغییر کرد، بیان داشت: دشمن به دنبال تجزیه ایران و در صدد بود تا قسمتی از اهواز و خوزستان را به تصرف خود درآورد اما رزمندگان ما معادلات آنها را به هم ریخت.

وی با اشاره به اینکه با آزادسازی خرمشهر هیمنه قدرت های بزرگ را فرو ریخت، افزود : دلارهای کشورهای مرتجع و همچنین سلاح‌های هوایی و زمینی قدرت‌های بزرگ شرق و غرب بی تاثیر و در مقابل اراده ملتی که برای دفاع از نظام، انقلاب و کشور و دستاوردها ایستادگی می کردند، شکست خوردند.

الهی‌تبار با اشاره به حمایت 23 کشور جهان در جریان جنگ تحمیلی از کشور عراق تصریح کرد : امریکا اطلاعات و تحرکات منطقه ای کشور ما را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار می‌داد و دیگر کشورها که از خود چیزی نداشتند برای عراق نیرو ارسال می کردند و ما در در تحریم های گانون قرار داند که در نهایت با حضور جانانه ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی خرمشهر به دامن ایران برگشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت با بیان اینکه 45 میلیون نفر در ان حضور داشتند، عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران جانانه وارد عرصه انتخابات شدند و نشان دادند که همچنان پیا انقلاب و نظامشان هستند، که جای تبریک دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان حضور حداکثری را سرمایه عظیم برای مسئولان نظانم دانست و تاکید کرد : مسئولان در این شرایط می توانند با قدرت از منافع ملی دفاع کنند چون قدرت و اقتدار ما برگزفتهاز صندوق های رای و ماهیت نظام است نه برگزفته از توان نظامی ما و وابستگی ما به قدرت های غرب و شرق که البته این نیست!

وی با بیان اینکه این حضور شکوهمند پاسداشت ارزش ها و زحماتی است که خانم دباغ در عرصه مبارزات برای عزت و عظمت این انقلاب آفرید، یادآور شد : آن ها در زمان خود آنچنان انجام وظیفه کردند و مردم هم در این زمان با حضور در پای صندوق های رای قدر شناسی از زحمات انان کرند و نشان داند که هیچگاه میدان را خالی نمی گذارند .

وی خاطر نشان کرد : اینکه رهبری فرمود «خانم دباغ مجاهد خستگی ناپذیر هستند»؛ واقعا این چنین است و تا آخرین لحظه به مبارزه پرداخت.

انتهای پیام /

ارسال نظرات