به مناسبت سوم خرداد ماه و گرامی داشت یاد رشادت و ایثار رزمندگان در حماسه مقاومت و پیروزی و فتح خرمشهر نیروهای مسلح مازندران در صفوف منظم، صبحگاه مشترک با شکوهی را در مکان استقرار لشکرعملیاتی 25 کربلا برگزار کردند.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۹۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت سوم خرداد ماه و گرامی داشت یاد رشادت و ایثار رزمندگان در حماسه مقاومت و پیروزی و فتح خرمشهر نیروهای مسلح مازندران اعم از یگانهای نیروی هوایی، نیروی دریایی سپاه، ستاد سپاه کربلا متشکل از سربازان و پاسداران، لشکر عملیاتی 25 کربلا،  یگان ناحیه مقاومت ساری، یگان نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، بسیجیان خادمین شهدا و یگان گردانهای بیت المقدس، امام حسین و کوثر متشکل از برادران و خواهران بسیجی در صفوف منظم صبحگاه مشترک با شکوهی را در مکان استقرار لشکرعملیاتی 25 کربلا برگزار کردند.
 در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران دادستان انقلاب مرکز مازندران، مدیران کل بنیاد شهید و امور انسانی استان، فرماندهان نیروهای مسلح مازندران ، جانبازان و خانواده های شهدا حضور داشتند.
 در ابتدای مراسم فرماندهان نیروهای مسلح مازندران، با حضور در مزار دو شهید گمنام در لشکر 25 کربلا و ادای احترام به ساحت شهدای مازندران و ذکر فاتحه، از  دهها یگان مستقر سان دیدند.
تلاوت قران مجید، مارش نظامی و سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط یگان رزم نوازان سپاه کربلا، افراشته شدن پرچم مقدس سبز و سفید و سرخ ایران، دعای سلامتی امام زمان عج و دعای صبحگاهی از عناوین برنامههای بعدی به شمار می رفت.
 خیر مقدم گویی فرمانده سپاه کربلا، سخنرانی حمید عبدالوهاب از فرماندهان دوران دفاع مقدس، دیدار و تقدیم هدایا به جانبازان مستقر از جمله مراسم روز حماسه ، فتح و مقاومت بود.
 
 
  
ارسال نظرات
پر بیننده ها