خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی اهر گفت: فتح خرمشهر به تعبیر امام راحل تجلی قدرت خداوند متعال بود که از آستین نیروهای مسلح تجلی‌یافته و نمایان شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۲۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم‌پور اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با ایثار و ازخودگذشتگی‌های خود نه‌تنها اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن به دست بیفتد بلکه موجب تثبیت و تداوم نظام و انقلاب نیز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نمادی از ایثار، قدرت، توانایی مردم است، افزود: آزادسازی خرمشهر عصاره‌ای از غیرت، تعصب، مقاومت و خلوص رزمندگان ایران اسلامی است، هنوز تاریخ از ذهن ملت ایران پاک نشده در حالی که طی 200 سال گذشته هر کشوری با ایران وارد جنگ شده بخشی از کشور را با خود برده است.

هاشم پور اضافه کرد: هرگاه کشوری در دوران رژیم طاغوت اراده کرده بخشی از خاک کشورمان را جدا کرده‌اند ولی در دوران دفاع مقدس پس از انقلاب با آزادسازی خرمشهر اراده و غیرت ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی ثابت کردند که نه‌تنها با یک کشور بلکه اگر کسی به خود جرات تعرض به ایران را پیدا کند پاسخی کوبنده خواهند داد، گفت: 40 کشور در دوران دفاع مقدس علیه ایران بودند ولی تنها کشوری که از ایران حمایت کرد سوریه بود و مابقی کشورها به‌طور مستقیم و یا غیرمستقیم بر علیه ملت ایران بودند.

هاشم پور خاطرنشان کرد: عامل اصلی این‌که دشمن بعثی توانست به مرزهای ایران نفوذ کرده و خرمشهر را تصرف کند خیانت‌های عناصر داخلی بوده و حاکمانی خائن همچون بنی‌صدر که در رأس امور بودند دشمن به مرزهای ایران تعرض کرد و آن زمان وطن‌فروشان اعتقادی نداشتند که ما می‌توانیم در برابر جهان مقاومت کنیم.

وی بیان کرد: وطن‌فروشان معتقد بودند که باید زمین بدهیم و زمان بگیریم بر همین تفکرات غلط و اشتباه بخشی از خاک میهن اسلامی به دست دشمن افتاد.

هاشم پور با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس برای پس گرفتن خاک میهن از دست دشمن می باید خون بدهیم تا خاکمان را آزاد کنیم، اظهار کرد: فتح خرمشهر جنگ تحمیلی را وارد مرحله جدیدی کرد و به لطف پروردگار پیروزی های پی در پی برای ایران به ارمغان آورد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: با پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی، استکبار جهانی به فکر تثبیت موقعیت و صدام بود در حالی که به هیچ وجه جرات تعرض دوباره نداشت و تلاش می کردند تا صدام را حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه عامل اصلی پیروزی های پی در پی توکل امام راحل و رزمندگان به خداوند متعال بود، بیان کرد: توکل به پروردگار و وحدت و انسجام ملی جنگ تحمیلی را نتیجه بخش کرد و با وحدت یکپارچه نیروهای مسلح و مردمی توانستیم دشمن را زمین گیر کنیم.

هاشم‌پور اضافه کرد: اکنون متاسفانه برخی ها می گویند ما نمی توانیم، به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ترویج ما می توانیم تلاش می کنند و می فرمایند ما می توانیم و خرمشهرها در پیش است، در آینده خرمشهرهای دیگری را در پیش داریم که اگر توکل بر خدا و وحدت کلمه و عملی داشته باشیم ملت ایران تمامی سنگرهای جهان را فتح خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا بابیان اینکه دشمنان اکنون به توان نظامی و موشکی ایران اعتراف کرده و هراس دارند، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب از قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و خود به قدرت کشورمان اغراق کرده اند، برخی ها با وجود اعتراف دشمن به ملت ایران آدرس غلط ندهند و ملت ایران را از آمریکایی ها نترسانند.

وی بیان داشت: اگر بگوییم ما نمی توانیم دشمنان بر روی خلع سلاح کردن ایران متمرکز می شود و قطعاً به خاک میهن اسلامی ایران تعرض خواهند کرد، دنیای کنونی همانند جنگل است و اگر کسی قدرت داشته باشد زنده خواهند ماند و اگر قدرت نداشته باشد طعمه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها