همزمان با فرارسیدن سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در محل كارخانجات تعميرات لكوموتيو بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۲۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بافق با حضورامام جمعه، فرماندار، شهردار، مسئولان ادارات شهرستان، مديريت و معاونين كارخانجات، خانواده معظم شهدا و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و يگانهاي بسيج سطح شهرستان بافق به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در محل زمين چمن کارخانجات تعمیرات لکوموتیو این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبريك ولادت با امام زمان (عج)، در مورد سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس گفت: عزت واقتدار امروز کشورما نتیجه مجاهدتهای شهدا وایثارگران است که برای استقلال و امنیت میهن اسلامی ایران جان خود را فدا کردند.

امام جمعه بافق نیز در سخنانی کوتاه یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس را گرامی داشت و پیرامون سالروز فتح خرمشهر مطالبی بیان کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهداء و بازدید از نیروهای مسلح مستقر در میدان صبحگاه، اجرای نیایش ، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نمایش حرکات ورزشی توسط گروه رزمی کاران ذوالفقار ازدیگر برنامه های این آیین بود.


منبع:آفتاب بافق

ارسال نظرات