کد خبر: ۸۸۶۴۰۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در راستای سازندگی گفت: قرارگاه خاتم(ص) موتور محرک سازندگی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عبداللهی در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مردمیاری و توسعه اراضی کشاورزی در شهرستان پلدشت گفت : سپاه پاسداران یک مجموعه مردمی است و بر اساس رسالت محوری و اقتضای زمان حضور پیدا می کند.

سردار عبداللهی با اشاره به فعالیت ۲۵ ساله قرارگاه تاکید کرد : موتور محرک سازندگی کشور قرارگاه خاتم است و در همه فعالیت های اولویت دار تلاش می کند.

وی ادامه داد : مثل دوران جنگ تحمیلی الان ۲۰۰ لشکر سازندگی زیر مجموعه قرارگاه در کشور تلاش می کنند.

سردار عبداللهی با توجه به چالش کم آبی و مدیریت نامناسب آب تصریح کرد: با عنایت مقام معظم رهبری و تلاش قرارگاه ۱۴۶۰ کیلومتر در نوار غربی کشور با ۱۰ میلیارد مترمکعب آب های مرزی با ۱۷ سد در دستور کار قرار گرفت.

وی اذعان کرد: از ۳۶ کیلومتر تونل آبی احیای دریاچه ارومیه در ۱.۵ سال کاری ۱۰ کیلومتر احداث شده و بقیه ان هم ظرف ۳۰ ماه به اتمام می رسد.

او دیگر اقدام قرارگاه را توجه به محرومیت زدایی و اجرایی بیش از ۱۲۰۰۰ پروژه عنوان کرد و گفت : در حوزه کشاورزی اقتصاد مقاومتی هم از جمله آبیاری تحت فشار ۲۵۰۰ هکتاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پاسخ به درخواست های استاندار وعده داد با تمام توان در راستای تحقق محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظرات