خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اکنون کشورهایی که همواره لنگرگاه امنیتی جهان بوده اند با فروپاشی نظام امنیتی خود مواجه هستند ولی ایران در سخترین و پیچیده ترین شرایط امنیتی که دشمنان بزرگ و کوچک همه صف کشیده اند تا این کشور را ناامن کنند در یک عملیات سیاسی بزرگ یعنی انتخابات امن ترین موقعیت را تجربه می کند.
کد خبر: ۸۸۶۴۰۳۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار حسین سلامی در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مردمیاری و توسعه کشاورزی در شهرستان پلدشت گفت: امروز یکی از پر افتخار ترین روز تاریخ اسلام و ایران است، سالروز آفرینش یک حماسه ای بی نظیر و با شکوه که طی آن خرمشهر به عنوان نگین زیبای انگشتری ایران اسلامی آزاد شد .

وی با تبریک فرارسیدن ایام معنوی ماه رمضان ماه نزول و ضیافت الهی را افزود: به فضل الهی امروز کشور ما صاحب اعتبار بی نظیر در نظام جهانی است و ما امروز بیش از هر زمان دیگری صاحب شکوه، اقتدار، اعتبار، منزلت و موقعیت در جهان هستیم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز تاثیر قدرت نظام و انقلاب از مرزهای ملی ایران به هزاران کیلومتر آن سوی مرزهای کشور نیز توسعه یافته است گفت: ما توانسته ایم به یک قدرت منطقه ای بزرگ و یک قدرت مطرح در سطح جهات تبدیل شویم و با سیاست قدرت های مستکبر درگیر شده و این سیاست ها را متوقف و آرزوهای دشمن را دفن کنیم .

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ما توانسته ایم از مرز اراده دشمن برای انزوای سیاسی و حصر اقتصادی عبور کنیم و اراده دشمن را بشکنیم، و ما نقطه محوری دستور کار همه قدرت های بزرگ در جهان و منطقه بوده و هستیم .

وی با بیان اینکه ما اکنون در شرایط جنگ احزاب هستیم افزود: ما در شرایط یک جنگ اقتصادی واقعی جهانی به سر می بریم جنگی که حتی اگر علیه آمریکا اعمال می شد مطمئنا تمام نمادهای ظاهری این امپراطور به ظاهر بی رقیب تاریخ فرو می ریخت.

سردار سلامی گفت: اما توانسته ایم به رغم تمام موانع جایی که حتی دانشمندان ما را در خیابان ها ترور می کردند به مرزهای دانش های نوین برسیم و در فناوری پیشرفت کنیم.

وی امنیت و پیشرفت را دو شاخص اساسی کشورهای پیشرفته عنوان کرد و اظهار داشت: اما این وضعیت امروز حتی در اروپا هم وجود ندارد چراکه که دیروز شاهد انفجار بزرگ در منجستر انگلستان بودید و این یک معنای بزرگ است که حتی کشورهایی که همواره لنگرگاه امنیتی جهان بوده اند امروز با فروپاشی نظام امنیتی خود مواجه هستند ولی ایران در سخترین و پیچیده ترین شرایط امنیتی که دشمنان بزرگ و کوچک همه صف کشیده اند تا این کشور را نا امن کنند در یک عملیات سیاسی بزرگ یعنی انتخابات امنترین موقعیت را تجربه می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما در حال ساختن یک تمدن هستیم ،در حال بزرگ شدن هستیم و ایران قد کشیده است بزرگ شده پشرفت کرده و قدرتمند است بطوریکه در گردهمایی پنچاه ریس کشور در عربستان تنها حرفی که زده شد این بود که ایران دارای قدرت مهار ناپذیر است .

وی تصریح کرد: بنابراین این برای ما افتخار بزرگ است که امروز همه قدرتها قدرت ما را به رسمیت می شناسند .

سردار سلامی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت و راهبری کشور نیز اظهار داشت: مقام معظم رهبری رهبری حکیم درمند، دلسوز ،منطقی منطق وحی، صاحب تقوای الهی است که جز عزت، کرامت، شرف، اعتبار، منزلت و پیشرفت این ملت و ملل مسلمان به چیز دیگری نمب اندیشد.

وی گفت: اگر به مفاهیم ارزشمند و کلیدی رهبر نگاه کنیم استحکام ساخت درونی نظام ، تغییر هندسه قدرت جهان ، اقتصاد مقاومتی ـ اقدام و عمل، تولید و اشتغال محرومت زدایی فقر زدایی و حمایت از مستضعفان مظلومان که زیباترین مائده و حقیقتا یک موهبت الهی است.

وی با بیان اینکه شخصیت رهبری نافذ است و در متن جامعه حرکت و ذهن ها را ساخته و قلب ها را متحول می کند گفت: و سپاه به این اندیشه ها معتقد است و اینها نظام باورهای سپاه است برای همین این موضوع لباس سپاه را هم به لباس سربازی جانبازی و فداکاری و گذشت و ایثار تبدیل می کند و هم به لباس خدمت ، سپاه این ایده را در ذهن دارد هم امن کند و هم بسازد .

وی افزود: امروز در نیروی زمینی ما دیگر امنیت آن معنای سنتی و نظامی خشک را از دست داده است و همانطوریکه سردار اوصانلو نیز فرمودند خدمت محبت و فداکاری اجزای اصلی امنیت هستند .

وی گفت: امروز می بینید قرارگاه سازندگی سپاه پروژه های معظمی را اجرا می کند که روزگاری در تصور ما آرزویی بیش نبود ساخت بزرگترین پالایشگاه تولید نفت جهان با مدرن ترین تجهیزات و سیتم ها با طراحی داخلی ستاره خلیج فارس که این واقعا یک افتخار شگفت انگیز است و نمونه هایی از این دست است.

وی افزود: ما البته تنها به پروژه های بزرگ فکر نمی کنیم ما با فقر ، دشمنان و محرومیت می جنگیم و هرکجا هر کسی بخواهد به ملت ایران صدمه بزند ما آنجا هستیم محکم و مستحکم با اراده و مصمم به پیروزی ایمان داریم .

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ما می دانیم وقتی توکل می کنیم شکست نمی خوریم چون در منطق اسلام شکست معنا ندارد و امروز نیز می بینیم چتر مهر و محبت سپاه گسترده است می سازد امنیت می افریند خدمت می کند امداد می کنذدد بیمارستان های صحرایی نیروی زمینی سپاه در منطقه غوغا می کند بی منت و خالصانه برای خدا .

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این منطق و مشی ما است و تعالیم ائمه(ع) به ما می گوید و امام(ره) به ما وصیت کرده که به محرومان خدمت کنیم و رهبر معظم انقلاب نیز توصیه اکید فرموده اند که ما نیز به جان می خریم.

ارسال نظرات